Șef adjunct serviciu analiză juridică

Angajator: EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.07.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.

    Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
    In prezent suntem activi pe piata financiara cu 18 agentii deschise in 16 orase mari ale Romaniei.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    - Absolvent si licentiat al Facultatii de Drept;
    - Experienta profesionala de minim 5 ani; Constituie avantaj experienta in domeniul financiar-bancar si/sau experienta intr-o functie de conducere/management;
    - Cunostinte solide de Microsoft Office - in special Excel (nivel avansat);
    - Persoana activa, organizata, orientata spre rezultate si catre indeplinirea obiectivelor, punctuala, responsabila, pozitiva;
    - Abilitati de comunicare, coordonare, analiza si sinteza, atentie la detalii, pentru o foarte buna gestionare a timpului, avand capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor tinta planificate;

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    • verifica dosarele in lucru, completează rezoluțiile juridice si se asigura ca acestea sunt completate in timp util in vederea materializarii semnarii documentatiei de creditare;
    • analizeaza si aprobă documentatia emisa in procesul de creditare si transmite aprobare in vederea efectuarii viramentelor conform dispozitiilor contractuale si procedurilor interne;
    • gestioneaza activitatea de acordare a creditelor – Departamentul juridic (serviciul Acordari Credite) si relatia cu personalul din central si agentii implicati in activtatea de creditare, pentru atingerea obiectivelor;
    • verifică documentele redactate pentru clientii cu contracte in derulare, în conformitate cu procedura internă de creditare;
    • coordonează și supraveghează activitatea desfășurată de către consilierii juridici;
    • mentine legatura cu Departamentul juridic – Serviciul Recuperari Creante;
    • asigură desfășurarea activității societății în conformitate cu normele legale, precum și consilierea sub aspect juridic a departamentelor / conducerii acestora/ compartimentelor şi punctelor de lucru ale societăţii;
    • emite opinii juridice și oferă consultanță juridică cu privire la diverse aspecte sesizate;
    • acordă asistență / consultanță și asigură reprezentarea juridică a societății; menține legătura cu avocatii societății, birourile notariale, operatorii R.N.P.M și executorii judecătorești, dacă este cazul;
    • avizează și contrasemnează actele cu caracter juridic ale societății si rezolvă cereri cu caracter juridic în toate domeniile dreptului; verifică legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare;
    • redacteaza proiectele de contracte și negociază clauzele legale contractuale;
    • ţine evidenţa actelor normative şi a legislaţiei în vigoare şi informează conducerea societății despre orice modificare apărută în organizarea și funcționarea societăților comerciale, pentru aplicarea corectă a modificărilor legislative; asigură consultanță și informează permanent conducerea Societății cu privire la modificările legislative;
    • păstrează confidențialitatea datelor cu caracter personal prelucrate, a contului de utilizator, a parolei / codului de acces la sistemele informatice/ baze de date prin care sunt gestionate date cu caracter personal;
    • elaborează și redactează rapoarte cerute de conducerea societatii;
    • elaboreaza normele interne/regulamentele/draft-urile documentelelor utilizate în procesul de creditare; elaborează proceduri/regulamente, hotărâri, ordine și instrucțiuni referitoare la desfășurarea activității în cadrul societății, în conformitate cu legislația în vigoare;
    • participă in calitate de membru in cadrul activitatilor Comitetului de Administrare a Riscurilor la nivel de societate;

    Alte informatii

    Beneficii
    - Salariu motivant; In functie de pregatire si experienta;
    - Tichete de masa pentru fiecare zi lucrata in valoare de 40 lei/ tichet;
    - Contrat individual de munca pe o perioada nedeterminata;
    - Un mediu de lucru placut, dinamic, cu oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar/ bancar;
    - Oportunitatea de a lucra intr-o companie stabila si cu potential.

    Beneficii

    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Constanta,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (7)