Deputy Product Support Manager
Angajator: | BIA Human Capital Solutions |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate.
Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare.
Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.
Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA Human Capital Solutions este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.
In cazul in care nu sunteti de acord, ne puteti informa prin transmiterea unui e-mail la adresele de contact de pe site-ul nostru.
Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.
Cerinte
BIA Human Capital Solutions este unei persoane pentru pozitia de Deputy Product Support Manager, pentru o importanta companie multinationala car se ocupa de vanzarea, inchirierea, intretinerea si reparatiile pentru o gama completa de utilaje pentru constructii.
Cerinte:
- Absolvent de studii superioare (de preferință în domeniul mecanic - auto, agricol, industrial sau electric).
- Experiență de minimum 5-7 ani în ︇︈︎︊️︈️︄︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎domeniul utilajelor de construcții, industriale sau agricole/autovehicule.
- Bune cunoștințe de operare PC (MS Office, sisteme de gestiune informatică a datelor).
- Permis de conducere cat. B.
- Bune cunoștințe tehnice.
- Cunoștințe avansate de limba engleză.
- Abilități de comunicare și relaționare.
- Buna capacitate organizatorică.
Responsabilitati
- Supervizeaza activitatea post vanzare (service si piese de schimb) impreuna cu Directorul Tehnic;
- Valideaza organizarea activitatii de depanaj efectuate la sediul clientilor companiei, asigurand interfata cu Marii Clienti (in echipa cu Responsabilul Mari Clienti);
- Dezvolta Cifra de afaceri si rentabilitatea activitatii de Service;
- Asigura respectarea procedurilor existente si implementeaza altele noi necesare bunei functionari a activitatii Post Vanzare, impreuna cu Responsabilii Regionali Vanzari
- Actualizeaza si implementeaza contractele de service si mentenanta impreuna cu Directorul Tehnic;
- Supervizeaza recuperarea creantelor clientilor de service impreuna cu Responsabilii Regionali Vanzari
- Asigura actualizarea raportarilor de gestiune & KPI specifici service-ului;
- Mentine si dezvolta relatiile cu reprezentantii furnizorilor;
- Negociaza cu constructorii planurile de marketing impreuna cu Directorul Tehnic;
- Consiliaza, anima si informeaza echipa de service cu privire la politica de marketing si de servicii si produse post vanzare a companiei;
- Fixeaza obiective cu privire la volum (piese de schimb, piese de atelier, prestari interne, servicii, contracte) si calitate (satisfactia clientilor) impreuna cu Directorul Tehnic;
- Analizeaza si dezvolta impreuna cu Directorul Tehnic resursele umane si materiale in conformitatea cu nivelul de activitate si/sau dezvoltare a regiunilor;
- Elaborarea strategiilor pe termen mediu si lung pe baza evolutiei pietei si punerea in practica a planului de actiuni national si regional impreuna cu Directorul Tehnic;
- Actualizarea contractelor de service si mentenanta;
- Propunerea si participarea la elaborarea planului de formare pentru echipa service;
Beneficii
- Bonus de performanta
- Abonament medical
- Asigurare de viata
- Abonament Bookster
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Supply Chain Junior Manager Hybrid | |
Technical Support Internship (Security) with German Hybrid | |
Technical Support Internship (Security) with Spanish Hybrid | |
Vezi job-uri similare (257) |
Raporteaza eroarea la