Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Hybrid

Remote

Aplica fara CV
Remote

Vezi job-uri similare (248)

CSR & Call Center - French language for multinational company

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile CSR & Call Center - French language for multinational company active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Media - Jurnalism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.05.2014
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    1.Preluarea apelurilor primite de la client
    a.Sa sigure aderenta la programul de preluare apeluri prin linia speciala pusa la dispozitia clientilor (CNRS)
    b.Sa asigure support/ sa ofere informatii clientilor care utilizeaza linia speciala (CNRS)
    2.Relaţiile cu clienţii
    a.Rolul de unic punct de contact pentru Clienţii direcţi
    b.Răspunsul la cerinţele clienţilor privind ordinele deschise şi reclamaţiile
    c.Comunicarea pro-activă a statutului comenzilor către clienţi
    3.Recepţionarea şi verificarea comenzilor
    a.Primirea comenzilor de la clienţi
    b.Verificarea ca fiecare comandă să conţină informaţiile obligatorii şi să fie completată adecvat
    c.Verificarea ca informaţiile să fie corecte
    d.Finalizarea informaţiilor despre comandă
    e.Transmiterea comenzilor verificate către echipa de introducere a comenzilor
    4.Urmărire comandă cap-la-cap
    a.Folosirea instrumentelor interne pentru verificarea statutului comenzii
    b.Verificarea programării comenzilor conform acordului de calitate a serviciilor
    c.Informarea clienţilor privind deviaţiile
    d.Luarea deciziilor corespunzătoare în caz de devieri
    e.Confirmarea comenzii către client în intervalul de timp definit
    5.Administrarea reclamaţiilor
    a.Analiza şi clasificarea reclamaţiilor
    b.Identificarea acţiunii de corijare ce trebuie adoptată
    c.Transferul instrucţiunilor către echipele adecvate
    d.Colaborarea cu alte entităţi HP pentru a asigura soluţionarea adecvată a reclamaţiilor
    6.Administrarea facturilor
    a.Identificarea şi analizarea comenzilor transmise, dar nefacturate
    b.Furnizarea unui motiv pentru lipsa facturii
    c.Transferul instrucţiunilor către echipele adecvate pentru a soluţiona potenţialele probleme
    7.Training şi comunicare
    a.Participă la toate şedinţele de fomare necesare şi oferă feedback, informaţii şi recomandări pentru a ajuta la îmbunătăţirea trainingurilor
    b.Asistă la cerere angajatii noi cu completarea trainingurilor/sarcinilor obligatorii din Programul de Orientare al Noului Angajat
    c.Poate efectua sau asista la sustinerea trainingurilor şi/sau prezentărilor despre funcţionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
    d.Acţionează ca un membru al echipei oferind informaţii, analize şi recomandări pentru a sprijini eforturile echipei.
    e.Asigură transparenţa informaţiilor, documentându-se adecvat şi stocând pe pagina interna de web a departamentului informaţiile de interes public.
    8.Alte responsabilităţi
    a.Responsabil de a proteja echipamentele departamentului aflate în posesia sa pe durata desfasurarea activitatii sale
    b.Asigură backup-ul adecvat şi continuarea activitatii sale prin predarea informatiilor necesare pe durata concediului şi a altor absenţe
    c.Aplică politicile de Control & Calitate pentru a asigura respectarea politicilor şi cerinţelor de audit ale HP
    d.Respectă politicile de confidenţialitate şi informaţii private ale HP
    e.Responsabil de asigurarea conduitei personale, păstrând standardele HP de conduită, pe durata reprezentării companiei
    f.Respecta prevederilor Regulamentului de Ordine Interioara

    Responsabilitati

    1.Minim 1 an de experienţă anterioara de lucru
    2.Cunoştinţe fluente de limba franceza si engleza (B2)
    3.Excelente aptitudini de comunicare
    4.Experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word si PowerPoint
    5.Simţ practic al afacerilor