Analist servicii client piese de schimb ( Perioada determinata)

Angajator: Frigoglass
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 08.09.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets.

    Cerinte

    Calificari si experienta necesara:
    Studii superioare finalizate;
    Limba engleza nivel avansat;
    Operare PC: Microsoft Office (nivel avansat);
    Experienta in domeniul order management, preferabil intr-o companie multinationala, poate fi un avantaj.
    Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa.

    Responsabilitati

    Rolul principal al postului:

    Administreaza comenzile de vanzare a pieselor de schimb pentru a îndeplini planurile companiei, nevoile pieţei şi pentru a asigura satisfacţia clientului final.

    Responsabilitatile postului:

    Asigura procesarea promptă şi regulată a comenzilor ce ţin de piesele de schimb pentru a contribui la satisfacerea nevoilor clientului.
    Creaza si trimite rapoarte de piese de schimb: lista comenzilor deschise, raport piese livrate, analiza comenzi gratuite si stornari.
    Asigura suport clientilor prin monitorizarea comenzilor deschise si prin urmarirea executarii lor.
    Proceseaza reclamatiile clientilor si ofera solutii. Comunica reclamatiile clientilor echipei de operatiuni prin crearea rapoartelor specific.
    Comunica preturi, valabilitatea, timpii de livrare si alte detalii legate de piese de schimb clientilor.
    Susţine echipa de vanzari prin plasarea comenzilor de piese de schimb, raportarea si furnizarea de informatii conform cerintelor.
    Arhiveaza comenzile clientilor, confirmarile de comanda in mod efficient.
    Monitorizează situaţia comenzilor de vânzări (comenzi neonorate, exactitatea livrărilor la timp, etc.) şi verifică disponibilitatea stocului.
    Proceseaza si emite facturi pe care le trimite atat clientilor cat si spre arhivare catre contabilitate.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.