Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Vanzari/Logistica BUCURESTI, Ilfov, | |
Coordonator Logistica Aplica fara CV | |
Logistics Coordinator Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (12) |
Expeditor- Logistica Transporturilor Aeriene
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamland active.Vezi toate job-urile Expeditor- Logistica Transporturilor Aeriene active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamland |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
Cerinte
Persona dinamica, ambitioasa;
Foarte bune abilitati de comunicare si organizare;
Capacitate de sinteza si rapiditate in adoptarea deciziilor;
Studii superioare finalizate (profilul economic reprezinta un avantaj);
Cunostinte bune de geografie si economie;
Abilitati de lucru pe calculator (MS Office);
Cunostinte de limba englea - nivel avansat;
Experienta relevanta de minim 1 an in domeniul transporturilor aeriene de marfa.
Responsabilitati
Atribuțiile dumneavoastră:
Raspunde cu proptitudine solicitarilor primite din partea clientilor interni si externi;
Urmareste transportul de la preluare pana la livrare si informeaza in mod proactiv toate partile implicate;
Identifica solutii optime de incarcare fiind in contact permanent cu furnizorii si beneficiarii de transport;
Se asigura ca primeste in timp util documentele comerciale si de transport necesare formallitatilor vamale;
Identifica si implementeaza solutii care iau in calcul perspectiva clientului, nevoile acestuia, obiectivele organizatiei urmarind intotdeauna in mod activ un nivel ridicat al satisfactiei acestora.
Oferta noastră:
Tichete de masa in valoare de 30 lei/bon
Abonament servicii medicale Regina Maria
Reduceri la abonament la sala prin 7Card
Abonament gratuit la Bookster – biblioteca virtuala
Prime de sarbatori (Paste, Craciun, 8 Martie, 1 Iunie )
Bonus anual conform obiectivelor revizuite impreuna cu mangerul direct ( maxim 1 salariu)
Alte informatii
Aplicati la acest rol doar daca cunoasteti limba engleza la nivel conversational- avansat.
O parte din activitatea job-ului se desfasoara in limba engleza.
Adresa:Str. Biharia, nr. 26, sector 1, Bucuresti
Beneficii
- Bonus anual
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Abonament la sala sport
- Cursuri
- Abonament Bookster
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la