Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist transporturi logistice Aplica fara CV | |
Achizitor Expansiune Zona de Sud (f/m) BUCURESTI, | |
Demand & Supply Planner BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (17) |
Reprezentant Solutii Logistice
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamland active.Vezi toate job-urile Reprezentant Solutii Logistice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamland |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
Cerinte
Mentine si reprezinta relatia cu beneficiarul serviciilor prestate de Gebruder Weiss (clientul)
Proceseaza in sistemele informatice (WMS, TMS, altele) solicitarile pentru serviciile logistice si de transport primite din partea clientului
Monitorizeaza miscarile de stocuri si track&trace-ul marfurilor ce urmeaza sa fie livrate
Este raspunzator de corectitudinea informatiilor pe care le proceseaza in sistemele informatice
Este SPOC (single point of contact) in relatia cu clientul si corespondeaza cu acesta pentru toate serviciile prevazute in contractul de prestari servicii
Intocmeste rapoarte/ extrage rapoarte din sistemele informatice
Interactioneaza intern cu celelalte departamente
Coordoneaza si monitorizeaza activitatea celorlalte departamente ce presteaza servicii pentru clientul de care se face raspunzator
Responsabilitati
Experienta relevanta in relatia client-furnizor
Cunostinte utilizare sisteme de gestiune ERP (ex.SAP)
Cunostinte utilizare Microsoft Office, Excel – nivel mediu / avansat
Limba engleza – nivel mediu/avansat
Abilitati de comunicare si orientare catre nevoile clientilor
Abilitati de planificare, organizare, colaborare
Rezistenta la stres, nivel ridicat de flexibilitate
Experienta relevanta in domeniul logisticii si / sau transporturilor si/sau customer service (in general persoanele care au lucrat in domeniul bancar, telecom, retail etc)
Alte informatii
Aplicati la acest rol doar daca cunoasteti limba engleza la nivel conversational- avansat.
O parte din activitatea job-ului se desfasoara in limba engleza.
Adresa: Str. Italia, nr. 1-7, Judet Ilfov, Chiajna, depozit 1 ( km 13 Autostrada Bucuresti – Pitesti )
Beneficii
- Bonus anual
- Abonament medical
- Abonament la sala sport
- Training-uri
- Cursuri
- Abonament Bookster
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la