IT Helpdesk Administrator

Angajator: StarTech Team
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.09.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu (foarte rar se solicită utilizarea limbii engleze).
    Experiență în activități de tip helpdesk: gestionarea ticheteleor, apeluri, chat (Skype).
    Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.
    Abilități tehnice pentru configurarea și întreținerea PC-urilor, laptopurilor, routerelor și imprimantelor (rareori necesare).
    Capacitatea de a lucra independent și în echipă.

    Responsabilitati

    Gestionarea solicitărilor de suport tehnic: Răspunde prompt la tichetele și apelurile utilizatorilor prin intermediul sistemului de ticketing și al platformei de chat (Skype), oferind soluții rapide și eficiente la problemele tehnice raportate.
    Monitorizarea și rezolvarea problemelor IT: Identifică și remediază problemele de hardware și software raportate de utilizatori, asigurând funcționarea optimă a echipamentelor și a rețelei.
    Configurații și instalări: Realizează configurări și instalări de PC-uri, laptopuri, routere și imprimante, conform specificațiilor tehnice și cerințelor utilizatorilor.
    Asistență la distanță și on-site: Oferă suport tehnic atât de la distanță, cât și on-site, în cazuri rare, deplasându-se la diferite locații ale companiei pentru a rezolva problemele tehnice.
    Documentarea activităților: Menține o evidență detaliată a intervențiilor și soluțiilor oferite, actualizând baza de date a incidentelor pentru a facilita procesul de suport tehnic.
    Colaborare interdepartamentală: Lucrează îndeaproape cu alte departamente pentru a identifica și rezolva problemele tehnice și pentru a îmbunătăți procesele și sistemele existente.

    Alte informatii

    StarTech Team – Romanian provider of IT Outsourcing Services

    StarTech Team was founded in 2001, as a company offering complete integrated IT services and solutions. Since 2004, the company's core activity naturally migrated towards the IT outsourcing services domain. In 2011, after more than 10 years of tradition, the company has expanded internationally, having an office headquartered in San Francisco, US. StarTech Team's employees form a highly qualified team with more than 130 specialists focused on delivering results for the company’s clients.

    The company’s main mission is to contribute to the success of its partners by increasing the efficiency of their businesses as a result of using high quality IT technology, personalized for their specific activity. Furthermore, StarTech Team assures the stability of businesses, offering services that are guaranteed by a contract regarding the security of information and an efficient and uninterrupted activity.

    Beneficii

    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (18)