Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
EMEA HR Generalist Hybrid | |
Senior Payroll & Admin Consultant Hybrid | |
Front Desk Officer M Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (57) |
Coordonator HR
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Coordonator HR active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Manager |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.08.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
• Experiență anterioară în domeniul resurselor umane minim 5 ani.
• Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală.
• Capacitatea de a dezvolta și implementa strategii inovatoare și eficiente.
• Experiență în conducerea procesului de evaluare a performanței și a programelor de dezvoltare personală.
• Dorința și posibilitatea de a călători atunci când este necesar.
• Abilități solide de gestionare a timpului și a priorităților.
• Diploma de licență în resurse umane, psihologie organizațională sau domenii similare este un plus.
Responsabilitati
• Planifica, organizează si supervizează activitățile de resurse umane.
• Dezvoltarea și implementarea unui program de inducție cuprinzător și eficient pentru noii angajați.
• Asigurarea integrării corespunzătoare a noilor angajați în echipă și în cultura organizațională.
• Monitorizarea și evaluarea procesului de inducție pentru îmbunătățirea continuă a acestuia.
• Dezvoltarea și implementarea sistemelor de evaluare a performanței
• Furnizarea de feedback angajaților și gestionarea eficientă a procesului de evaluare a performanței.
• Crearea și implementarea unor programe personalizate de retenție, adaptate nevoilor și aspirațiilor individuale ale angajaților.
• Monitorizarea constantă a indicatorilor de retenție și evaluarea eficacității strategiilor implementate pentru ajustarea și îmbunătățirea continuă.
• Identificarea și promovarea oportunităților de creștere și dezvoltare a angajaților.
• Întreținerea unei relații deschise și constructive cu angajații pentru a răspunde nevoilor și preocupărilor acestora.
• Asigurarea unui mediu de lucru pozitiv și motivant pentru toți angajații.
• Efectuarea deplasărilor ocazionale pentru a menține o legătură directă cu echipa.
• Coordonarea activităților și comunicarea cu echipele din teren pentru a asigura implementarea eficientă a politicilor și procedurilor.
Alte informatii
Managerul de resurse umane coordonează planificarea și implementarea activităților departamentului, asigurându-se că valorile și viziunea companiei sunt reflectate în cultura organizațională și că angajații sunt informați corespunzător. De asemenea, va avea sarcini legate de relația cu angajații, comunicarea internă și procesul de inducție.
Raporteaza eroarea la