PROJECT MANAGEMENT OFFICE COORDONATOR

Angajator: SIMTEL Team
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.09.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grupul SIMTEL este unul dintre jucatorii importanti in energie regenerabila, automatizari industriale și telecomunicatii. Lider in Romania in constructia si mentenanta centralelor electrice fotovoltaice, este din 2012 Partener oficial al ABB pentru automatizari, devenind cel mai bun integrator Telekom din Romania in 2016.
    Din 2021, Simtel este o companie romaneasca de inginerie și tehnologie, listata pe piata AeRO a Bursei de Valori Bucuresti si lider de piata in constructia si mentenanța centralelor electrice fotovoltaice.
    Din august 2023, actiunile Simtel au fost incluse in indexul MSCI Frontier Markets Small Cap și MSCI Romania Small index Cap. Grupul Simtel ofera companiilor un ecosistem complet si integrat, incepand cu consultanta, autorizare, constructie, mentenanta, operare, masurare, control si furnizare de energie.
    Curajosi prin inginerie si tehnologie, realizam lucruri unice, exceland in energie regenerabila, telecom, platforme software si roboți autonomi, pentru a aduce solutii inovatoare si durabile, intr-o lume in continua schimbare.
    La SIMTEL credem foarte mult in potentialul oamenilor si ii sprijinim sa creasca si sa se perfectioneze. Incurajam diversitatea si suntem o organizatie deschisa si orientata spre invatare. Credem in spiritul de echipa, in inovatie, dar si in autenticitate si performanta, valori care ne definesc ca si echipa.


    Cerinte

    • Studii tehnice de profil prezinta un avantaj (Inginerie electrica/ electronica/ electrotehnica/ electroenergetica);
    • Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara;
    • Certificare in domeniul managementului de proiect constituie un avantaj;
    • Abilitati excelente de comunicare si negociere;
    • Orientare catre rezultate și atentie la detalii;
    • Engleza la nivel avansat.

    Responsabilitati

    - Planificarea și organizarea in mod strategic a obiectivelor, in conformitate cu procedurile si standardele stabilite;
    - Alinierea obiectivelor proiectelor interdepartamentale cu strategia organizatiei;
    - Evaluarea si prioritizarea proiectelor in functie de alinierea lor la obiectivele strategice ale companiei;
    - Urmarirea si evaluarea gradului de realizare a obiectivelor, inclusiv a termenelor și resurselor necesare;
    - Asigurarea unui echilibru intre cerintele proiectelor si disponibilitatea resurselor;
    - Oferirea de suport si consultanta a managerilor de proiect in planificarea, executia si inchiderea proiectelor;
    - Monitorizarea progresului proiectelor si raportarea acestuia catre partile interesate pentru decizii strategice privind proiectele care trebuie continuate sau anulate;
    - Indrumarea pe tot parcursul derularii proiectelor interdepartamentale;
    - Identificarea riscurilor si gestionarea acestora in mod eficient pentru a asigura finalizarea indeplinirii obiectivelor, conform asteptarilor;
    - Pregatirea si prezentarea rapoartelor lunare si trimestriale, privind stadiul proiectului catre management;
    - Colaborarea indeaproape cu departamentele relevante in vederea eficientizarii comunicarii si colectarii datelor esentiale, pentru a asigura alinierea și succesul obiectivelor;
    - Identificarea si abordarea in mod proactiv a abaterilor de la planurile de proiect, propunand actiuni corective, dupa caz;
    - Implementarea strategiei privind indeplinirea obiectivelor din cadrul tuturor departamentelor.

    Alte informatii

    Beneficii acordate:
    Financiar:
    - pachet salarial atractiv;
    - prime ocazionale;
    - buget lunar intr-o platforma de beneficii cunoscuta (tichete de masa, tichete culturale, tichete de vacanta etc)
    - abonament medical la o clinica privata.

    Conditii de lucru:
    - telefon mobil, laptop;
    - livrare bisaptamanala de fructe proaspete la birou;
    - Wellbeing: masaj saptamanal la birou pentru coloana vertebrala, contractat cu firma de specialitate, pentru a ajuta la mentinerea unei posturi corecte;
    - zile libere suplimentare la Concediul de odihna in functie de vechimea in companie;
    - oportunitati de dezvoltare intr-un domeniu dinamic;
    - traininguri de specialitate/ dezvoltare personala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (143)