Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Support Banking Officer (Determinat 2 ani) - Divizia Analiza Credite IMM, Profesii & Agribusiness BUCURESTI, | |
ICT Helpdesk Officer Aplica fara CV | |
Business Information Security Officer (BISO) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (10) |
Helpdesk Officer - Divizia IT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Libra Internet Bank SA active.Vezi toate job-urile Helpdesk Officer - Divizia IT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro |
Angajator: | Libra Internet Bank SA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.09.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
Suntem in top 10 cei mai buni angajatori din Romania, conform undelucram.ro.
Angajator de top si o echipa de 5 stele, definita prin curajul de a explora, perseverenta de a reusi, creativitatea de a gasi solutii, inteligenta de a intelege si inovatia de a modela viitorul.
Cu 22% dintre colegi activand in tehnologie si inovatie, construim un mediu unde talentul se dezvolta, ideile prind viata si succesul devine realitate.
Hai in echipa Libra!
Te asteptam alaturi de noi pentru a construi împreuna o experienta de banking inovatoare. Noi evoluam rapid. Si tu poti!
Cerinte
In acest rol de Helpdesk Officer vei avea oportunitatea de a lucra in divizia IT Libra. Echipa de IT este cea cu ajutorul careia Libra este una dintre cele mai inovatoare banci din Romania, cat si furnizor de tehnologie bancara pentru Fintech-uri.
Pentru a indeplini cu succes acest rol, ar trebui sa iti placa inovatia, sa fii foarte creativ si cu initiativa.
Salariul de incadrare pentru rolul de Helpdesk Officer - Divizia IT este in intervalul de 6000 lei brut si 14000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.
Despre job
- Răspunde solicitărilor şi cererilor de asistenţă în privinţa activităţilor operative zilnice ale organizaţiei;
- Identifică problemele, defecţiunile tehnice şi oferă asistenţă utilizatorilor;
- Asigura suportul utilizatorilor pentru folosirea aplicatiilor bancare si a aplicatiilor de tip office;
- Efectuează operaţii zilnice de deschidere zi, inchidere zi, supraveghere si solutionare blocaje sistem, inchideri de luna, actualizare cotatii, salvările de date zilnice pentru toate bazele de date conform normelor de salvare a bazelor de date;
- Efectueaza corectii in tabelele de date ale serverelor de productie, ca urmare a unor erori de utilizare sau de aplicatie, in baza solicitarilor primite de la Sefii de Departamente/Divizii, Directori de sucursale sau Managementul bancii, inregistrand aceste solicitari intr-o aplicatie de help desk;
- Efectuează procedurile necesare pentru deschiderea de noi sucursale în sistem;
- Efectuează operaţiile de creare, modificare si dezactivare a angajaţilor băncii in sistemele informatice;
- Instalează şi configurează staţiile de lucru conform cu procedurile în vigoare, conform solicitarilor primite de la superiorul ierarhic şi a procedurilor în vigoare;
Responsabilitati
- Absolvent al unei facultati de profil (informatica economica sau automatica);
- Experienta in administrarea sistemelor de operare Windows (1 an);
- Experienta in administrarea bazelor de date MS SQL Server (1 an);
- Cunostinte generale: Exchange Server, Linux, Tehnologii web;
- Experienta in administrarea sistemelor de operare Windows (1 an);
- Experienta anterioara intr-un post similar este considerata un avantaj;
- Esti o persoana atenta la detalii si orientata catre solutii;
- Esti optimist/a, ai o atitudine "can & will do" si iti place sa lucrezi in echipa;
- Esti pasionat/a de domeniul tehnic si iti place sa discuti noile tendinte impreuna cu echipa.
Alte informatii
Ce iti oferim
Beneficii legate de timp:
Program flexibil, inclusiv ”Late Monday & Early Friday”
Program de lucru hibrid
Liber de ziua ta de nastere
Concediu de studii
Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie
Beneficii financiare si abonamente:
Tichete de vacanta (3,500 lei roluri de execuție/ 5,500 roluri manageriale)
Tichete de masa (40 lei/zi)
Prime de sarbatori
Abonament medical la clinica privata premium Sanador
Abonament la Bookster
Pensie privata
Ajutor pentru evenimente deosebite
Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare
Programe de dezvoltare personala si profesionala:
Campionate de discursuri - Libra Voices
Sesiuni de dezbateri - Debatable
Programe sportive - Libra Energize
Programe culturale - Libra Cultural
Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing
Raporteaza eroarea la