Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Relationship Officer @ ING Office Oltenitei Aplica fara CV | |
Junior Customer Relationship Officer@ING Office Baneasa Aplica fara CV | |
Customer Relationship Officer @ ING Office Uverturii Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (25) |
Helpdesk Officer - Divizia IT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Libra Internet Bank SA active.Vezi toate job-urile Helpdesk Officer - Divizia IT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro |
Angajator: | Libra Internet Bank SA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.09.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
Salutare! Noi suntem Libra Internet Bank, încântați că îți dorești să ne cunoaștem. Suntem acel angajator dornic să descopere și să dezvolte cea mai creativă versiune a ta, pentru ca împreună să oferim clienților cele mai bune experiențe bancare, prin produse și servicii inovatoare.
Ce ne definește?
- Suntem de 26 de ani prezenți pe piața bancară.
- Suntem cunoscuți pentru strategia noastră de nișă, fiind specializați în domenii precum Profesiile Liberale, AgriBusiness, Real Estate sau Digital Banking.
- Suntem una dintre cele mai digitalizate și agile bănci din România și pionieri în lansarea serviciilor și produselor online: am lansat primul cont 100% online, primul credit 100% online și multe alte servicii bancare digitale.
- Suntem denumiți și ”banca fintech-urilor” pentru că oferim infrastructură bancară unora dintre cele mai mari fintech-uri, precum Revolut, Monese, TransferWise, Paysera.
De ce să ne alegi?
- Investim și oferim recunoștință tuturor colegilor noștri. Odată ajuns în echipă, te faci remarcat rapid și promovezi pe baza rezultatelor tale: peste 70% dintre colegii care ocupă poziții manageriale, provin din promovare internă.
- Suntem tineri, vârsta medie este de 33 de ani și adevărați specialiști - vei găsi aici oameni energici, dispuși întotdeauna să te ajute.
- Construim programe dedicate angajaților, strâns legate de pasiunile lor, dar și de nevoile de dezvoltare: Libra Energize, Libra Cultural, Share Your Hobby, Libra Voices, Debatable, Mentoring, peste 2,000 de ore training anual.
- Nu în ultimul rând, conform studiului realizat de undelucram.ro, Libra este cel mai bun angajator din domeniul financiar-bancar din ultimii trei ani consecutivi.
Hai în echipa Libra!
Te așteptăm alături de noi pentru a construi împreună o experiență de banking inovatoare. Noi evoluăm rapid. Și tu poți!
Cerinte
In acest rol de Helpdesk Officer vei avea oportunitatea de a lucra in divizia IT Libra. Echipa de IT este cea cu ajutorul careia Libra este una dintre cele mai inovatoare banci din Romania, cat si furnizor de tehnologie bancara pentru Fintech-uri.
Pentru a indeplini cu succes acest rol, ar trebui sa iti placa inovatia, sa fii foarte creativ si cu initiativa.
Salariul de incadrare pentru rolul de Helpdesk Officer - Divizia IT este in intervalul de 6000 lei brut si 14000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.
Despre job
- Răspunde solicitărilor şi cererilor de asistenţă în privinţa activităţilor operative zilnice ale organizaţiei;
- Identifică problemele, defecţiunile tehnice şi oferă asistenţă utilizatorilor;
- Asigura suportul utilizatorilor pentru folosirea aplicatiilor bancare si a aplicatiilor de tip office;
- Efectuează operaţii zilnice de deschidere zi, inchidere zi, supraveghere si solutionare blocaje sistem, inchideri de luna, actualizare cotatii, salvările de date zilnice pentru toate bazele de date conform normelor de salvare a bazelor de date;
- Efectueaza corectii in tabelele de date ale serverelor de productie, ca urmare a unor erori de utilizare sau de aplicatie, in baza solicitarilor primite de la Sefii de Departamente/Divizii, Directori de sucursale sau Managementul bancii, inregistrand aceste solicitari intr-o aplicatie de help desk;
- Efectuează procedurile necesare pentru deschiderea de noi sucursale în sistem;
- Efectuează operaţiile de creare, modificare si dezactivare a angajaţilor băncii in sistemele informatice;
- Instalează şi configurează staţiile de lucru conform cu procedurile în vigoare, conform solicitarilor primite de la superiorul ierarhic şi a procedurilor în vigoare;
Responsabilitati
- Absolvent al unei facultati de profil (informatica economica sau automatica);
- Experienta in administrarea sistemelor de operare Windows (1 an);
- Experienta in administrarea bazelor de date MS SQL Server (1 an);
- Cunostinte generale: Exchange Server, Linux, Tehnologii web;
- Experienta in administrarea sistemelor de operare Windows (1 an);
- Experienta anterioara intr-un post similar este considerata un avantaj;
- Esti o persoana atenta la detalii si orientata catre solutii;
- Esti optimist/a, ai o atitudine "can & will do" si iti place sa lucrezi in echipa;
- Esti pasionat/a de domeniul tehnic si iti place sa discuti noile tendinte impreuna cu echipa.
Alte informatii
Ce iti oferim
Beneficii legate de timp:
Program flexibil, inclusiv ”Late Monday & Early Friday”
Program de lucru hibrid
Liber de ziua ta de nastere
Concediu de studii
Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie
Beneficii financiare si abonamente:
Tichete de vacanta (3,500 lei roluri de execuție/ 5,500 roluri manageriale)
Tichete de masa (40 lei/zi)
Prime de sarbatori
Abonament medical la clinica privata premium Sanador
Abonament la Bookster
Pensie privata
Ajutor pentru evenimente deosebite
Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare
Programe de dezvoltare personala si profesionala:
Campionate de discursuri - Libra Voices
Sesiuni de dezbateri - Debatable
Programe sportive - Libra Energize
Programe culturale - Libra Cultural
Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing
Raporteaza eroarea la