Sales Support Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Sales Support Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.08.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    Absolvent de studii superioare economice;
    - Cunoasterea pachetului Microsoft Office;
    - Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala in limba romana;
    - Cunoastinte de limba engleza la un nivel mediu;
    - Orientarea catre rezultate;
    - Gestionarea eficienta a timpului;
    - Experienta in pozitii administrative in domeniul distributiei constituie un avantaj;
    - Experienta in utilizarea ERP, RO-factura si RO-transport reprezinta un mare avantaj.

    Responsabilitati

    Urmarirea intregului proces de la comanda initiala pana la livrarea,precum si gestionarea eventualelor reclamatii post-livrare;
    - Asigurarea exactitatii datelor introduse in sitemul ERP;
    - Coordonarea intregii activitati a partenerului de servicii logistice;
    - Monitorizarea cererilor generate de campaniile online,a procesului de vanzare, pregaturea ofertelor si mentinerea acuratetei informatiilor din baza de date CRM;
    - Responsabilitatea pentru contabilitatea primara si mentinerea legaturii cu firma de contabilitate;
    - Analizarea si studierea pietei, a concurentei, a trend-urilor si a gradul de satisfactie al clientilor;
    - Contribuirea la crearea materialelor promotionale.

    Alte informatii

    - Salariu atractiv;
    - Prima de Paste si Craciun;
    - Decontare transport;
    - Program hibrid.
    - Contract pe perioada nedeterminata.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (167)