Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
3000 - 4200 RON NET / luna
BUCURESTI,

Aplica fara CV
3000 - 4200 RON NET / luna
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (75)

Angajam Functionar informatii clienti - Palas Mall Iasi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Iulius active.


Vezi toate job-urile Angajam Functionar informatii clienti - Palas Mall Iasi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Hoteluri - Restaurante - Cafenele active pe Hipo.ro

Angajator: Iulius
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Hoteluri - Restaurante - Cafenele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 24.10.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.

    Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.

    Cerinte

    • Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);

    • Limba engleză nivel mediu;

    • Cunoștințe operare PC;

    • Abilități: capacitate de comunicare si relationare in situatii diverse, capacitate de organizare si prioritizare, initiativa si atitudine pozitiva, flexibilitate, discretie si loialitate.

    Responsabilitati

    • Raspunde solicitarilor/intrebarilor venite din partea clientilor Palas Mall. Raspunde la telefon si ofera informatii, in functie de situatie;

    • Primeste, distribuie si expediaza corespondenta departamentelor din interiorul companiei, conform procedurilor;

    • Primeste reclamatiile si sugestiile scrise sau verbal din partea clientilor si chiriasilor, comunicandu-le ulterior departamentului abilitat in solutionarea acestora;

    • Coordoneaza lucrarile speciale de intretinere, anuntand locatarii cand sunt programate acestea;

    • Tine evidenta zilnica a traficului de clienti Palas Mall.

    Alte informatii

    • Pachet salarial fix + bonuri de masa;

    • Condiții de muncă deosebite, într-un mediu dinamic și stimulativ;

    • Posibilitatea integrării într-o echipă tanără, caracterizată prin performanță și succese dovedite.

    Beneficii

    • Tichete de masa