Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Game Presenter (nu necesita experienta) Aplica fara CV | |
Crupier Blackjack Bucuresti Aplica fara CV | |
Dealer online (fara experienta) 📢 Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (75) |
Angajam Functionar informatii clienti - Palas Mall Iasi
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Iulius active.Vezi toate job-urile Angajam Functionar informatii clienti - Palas Mall Iasi active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Hoteluri - Restaurante - Cafenele active pe Hipo.ro |
Angajator: | Iulius |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.
Cerinte
• Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);
• Limba engleză nivel mediu;
• Cunoștințe operare PC;
• Abilități: capacitate de comunicare si relationare in situatii diverse, capacitate de organizare si prioritizare, initiativa si atitudine pozitiva, flexibilitate, discretie si loialitate.
Responsabilitati
• Raspunde solicitarilor/intrebarilor venite din partea clientilor Palas Mall. Raspunde la telefon si ofera informatii, in functie de situatie;
• Primeste, distribuie si expediaza corespondenta departamentelor din interiorul companiei, conform procedurilor;
• Primeste reclamatiile si sugestiile scrise sau verbal din partea clientilor si chiriasilor, comunicandu-le ulterior departamentului abilitat in solutionarea acestora;
• Coordoneaza lucrarile speciale de intretinere, anuntand locatarii cand sunt programate acestea;
• Tine evidenta zilnica a traficului de clienti Palas Mall.
Alte informatii
• Pachet salarial fix + bonuri de masa;
• Condiții de muncă deosebite, într-un mediu dinamic și stimulativ;
• Posibilitatea integrării într-o echipă tanără, caracterizată prin performanță și succese dovedite.
Beneficii
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la