Agent Telesales

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Telesales active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 21.08.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group recruteaza Agent Telesales - Ploiesti pentru clientul sau, unul dintre cei mai mari distribuitori de produse farmaceutice, dermato-cosmetice si tehnico-medicale din Romania.

    Locatie: Bucuresti in Sos Chitilei SAU la sediul din Ploiesti in Sos Buda, Blejoi, Prahova
    ( in functie de locatia angajatului se poate alege una din cele doua locatii )

    Program de lucru: L – V 08:30-17:00 ( 4 zile de la birou, 1 de acasa. )

    Cerințe:


    Persoana cu experienta in vanzari - de preferabil in domeniul pharma;
    Abilitati bune de comunicare si negociere;
    Cunostinte bune de Excel si matematica.

    Responsabilitati

    Colaboreaza cu colegii reprezentati comerciali in vederea stabilirii planurilor de vanzare si incasare aferente clientilor alocati si implementeaza planurile aprobate de managerul de zona;
    Stabileste impreuna cu Reprezentantul de Vanzari scadentarul lunar de plati ale clientilor, il comunica acestora, negociaza etapele de incasare a sodurilor scadente, monitorizeaza incasarile versus planurile stabilite cu partenerii, escaladeaza eventualele sitiatii de neplata a scadentelor catre managerul direct si propune solutii pentru recuperarea in timp a craentelor;
    Propune pentru portofoliul alocat solutii pentru cresterea vanzarilor si implementeaza solutiile aprobate;
    Solicita clientilor documentele necesare efectuarii retururilor de marfa si demareaza intern procesul afferent acestora;
    Transmite clientilor situatiile legate de confirmarile de sold, intermediaza discutiile intre colegii din financiar si acestia astfel incat soldurile sa fie reflectate identic in situatiile financiare ale celor 2 companii;
    Solicita clientilor documentele justificative necesare compensarii stocurilor de marfa/diferentelor de pret etc la solicitarea producatorilor si le transmite catre colegii care se ocupa de centralizarea datelor;
    Oferteaza telefonic sau pe email clientii, monitorizeaza permanent statusul ofertelor transmise, revizuieste daca este necesar oferta transmisa astfel incat sa inchida vanzarea respectiva.

    Alte informatii

    Tichete de masa in valoare de 20 lei / zi lucrata;
    Bonusuri lunare si trimestriale;
    Prime de Paste, Craciun si cu diferite alte ocazii;
    Activitati sportive cu echipa;
    Bilete la spectacole;
    Training.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3500 RON NET / luna
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    3500 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (67)