Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI, Job national

Aplica fara CV
BUCURESTI,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (82)

Sef Serviciu Patrimoniu Industrial

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PPC ROMANIA active.


Vezi toate job-urile Sef Serviciu Patrimoniu Industrial active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: PPC ROMANIA
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Inginerie
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.11.2024
    Remote work: On-site

    Sef Serviciu Patrimoniu Industrial



    Retele Electrice Muntenia

    Directia Generala - Serviciul Patrimoniu Industrial

    Bucuresti

    perioada nedeterminata


    #CarieraTa incepe cu a face ceea ce iti place


    Suntem mereu in cautare de colegi talentati si motivati care sa ni se alature si, impreuna, sa contribuim la crearea unui viitor sustenabil bazat pe incluziune, empatie, respect si egalitate de sanse.


    Rolul de Sef Serviciu Patrimoniu presupune gestionarea patrimoniului imobiliar si industrial. Vei fi implicat/a in toate aspectele legate de administrare si protejare a activelor companiei, avand responsabilitatea de a asigura buna functionare a acestora si conformitatea cu reglementarile legale in vigoare.



    Iti cream contextul sa te dezvolti, fiind responsabil/a de:

    • Gestionarea, identificarea, evaluarea, planificarea si organizarea serviciilor ce intra sub incidenta patrimoniului imobiliar si industrial - contracte de inchiriere/subinchiriere, taxe si impozite, inventariere anuala a activelor imobiliare industriale, analiza documentelor de proprietate;
    • Toate demersurile necesare pentru reconstituirea drepturilor de proprietate, reconstituirea/recuperarea documentelor aferente mijloacelor fixe din patrimoniul companiei de distributie, colaborarea cu departamentele interne (gestionarea mijloacelor fixe, financiar/Controlling si juridic) si esti persoana de legatura cu persoane (juridice) terte cu care colaborezi pentru indeplinirea scopului de reconstituire/dobandire a drepturilor de proprietate;
    • Gestionarea procesului de preluare de capacitati energetice si al platilor aferente in conformitate cu legislatia si normativele relevante in acest proces;
    • Coordonarea procesului de obtinere a documentatiilor pentru constituirea drepturilor de superficie uz si/sau servitute in vederea realizarii instalatiilor de racordare sau a eliberarilor de amplasamente;
    • Gestionarea procesului de inventariere anuala a bunurilor de patrimoniu ale companiei de distributie si te ocupi de toate demersurile ulterioare privind finalizarea inventarului, procesele verbale de casare si scoaterea din evidentele contabile a MF casate;
    • Gestionarea si implementarea impreuna cu departamentul AFC a procesului de reevaluare a mijloacelor fixe;
    • Asigurarea arhivarii cf legislatiei a documentelor de proprietate aferente patromoniului industrial;
    • Participarea in comisiile de avizare ale investitiilor de modernizare a MF existente, asigurand ca se respecta procedura de casare si ca valorile ramase neamortizate ale instalatiilor ce vor fi modernizate sunt corect evidentiate in proiecte si ulterior in procesele verbale de inventariere si apoi de casare;
    • Oferirea suportului in realizarea studiilor de piata pentru achizitia de terenuri/spatii/cladiri necesare activitatii de distributie a energiei electrice;
    • Intocmirea notelor de BoD necesare pentru casarea MF-urilor cf PV de inventariere aprobat.

    Dorim sa te alaturi in calatoria noastra cu:

    • studii superioare in domeniul juridic sau electroenergetic;
    • experienta de minim 3 ani in roluri similare;
    • cunoasterea pachetului Microsoft Office;
    • cunoasterea limbii engleze de nivel mediu;
    • atentie la detalii;
    • abilitati de comunicare si negociere;
    • adaptabilitate;
    • capacitate buna de rezolvare a problemelor.

    Vino in echipa #PPC si te asteptam cu:


    Perspective de evolutie in cariera

    • oportunitati de dezvoltare profesionala si personala
    • mediu de lucru dinamic si linii de business diversificate
    • mediu de lucru international
    • programe de mobilitate interna
    • cursuri, sesiuni de coaching, mentorat

    Recompense

    • abonament medical
    • tichete de masa, prime (Ziua Energeticianului, Paste, Craciun etc.)
    • prima de vacanta
    • decontarea unei parti din biletul de concediu
    • zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca
    • zile libere extra (Ziua de nastere, Ziua Energeticianului etc.)
    • oferte speciale din partea colaboratorilor nostri
    • program de bonusare a recomandarilor de noi angajati
    • abonament Bookster

    Mod de lucru

    • mod de lucru hybrid (birou & smartworking)
    • Short Friday

    Ce altceva trebuie sa stii


    Te informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza noastra de date pentru o perioada nu mai mare de un an.


    PPC este liderul pietei de energie in Europa de Sud-Est. Produce, distribuie si furnizeaza energie electrica, precum si produse si servicii energetice avansate in Grecia, Romania si Macedonia de Nord.


    Grupul PPC are unitati de productie cu o capacitate instalata de 10,7 GW si deserveste 8,7 milioane de clienti pe mai multe piete din regiune, cu peste 35 TWh de energie furnizata.


    Grupul este prezent in Romania in urma achizitiei companiilor Enel in tara noastra in luna octombrie 2023. PPC a fost fondata in 1950 si este listata la Bursa de Valori din Atena.


    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PPC ROMANIA. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PPC ROMANIA >>