Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Hybrid

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Hybrid

Vezi job-uri similare (102)

Operator Introducere,Validare si Prelucrare Date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Operator Introducere,Validare si Prelucrare Date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.10.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    Recrutam Operator Introducere,Validare si Prelucrare Date pe o perioada determinata de 6-7 luni pentru unul dintre clientii nostrii.

    -Studii superioare finalizare in domeniul financiar-contabil reprezinta avantaj;
    -Experienta de 1-2 ani in contabilitate primara sau introducere,prelucrare si validare date ;
    -Cunostinte de limba engleza la un nivel mediu ;
    -Cunoasterea Pachetului Microsoft Office si un sistem ERP ;
    -Capacitate de analiza,sinteza si organizare ;
    -Corectitudine, tenacitate, seriozitate si capacitatea de a acumula noi informatii.

    Responsabilitati

    -Inregistrarea, verificarea si reconcilierea tranzactiilor legate de contabilitatea proiectelor de vanzare conform standardelor contabile romanesti si standardelor de raportare;
    -Rularea lunara a rapoartelor legate de Job Cost in registrul de grup si verificarea tranzactiilor postate in sistemul JDE;
    -Facturarea lunara catre clienti a proiectelor de vanzari conform contractelor incheiate si a stadiului de executie a lucrarilor;
    -Inregistrarea tranzactiilor in registrul de statistice in sistemul JDE precum si rularea rapoartelor legate de Job Cost;
    -Copierea lunara a datelor din registrul de grup AA in registrul statutar UX in sistemul JDE;
    -Reclasificarea si reconcilierea lunara a conturilor din balanta statutara conform procedurilor interne stabilite, a calendarului de inchidere de luna si in conformitate cu standardele contabile romanesti;
    -Verificarea si reconcilierea soldurilor conturilor alocate in ARMS;
    -Pregatirea lunara / trimestriala a rapoartelor necesare notelor de ajustare  in ledger-ul local(UX);
    -Verificarea TAC Payable la sfarsit de luna si emiterea facturii in IMS;
    -Urmarirea si amortizarea cheltuielilor inregistrate in avans;
    -Actualizarea zilnica a cursului valutar in sistem pentru principalele valute utilizate;
    -Urmarirea tranzactiilor nepostate / necopiate in sistem si ridicarea / gestionarea tichetelor trimise catre helpdesk;
    -Intocmirea, verificarea si reconcilierea rapoartelor si situatiilor necesare managementului companiei ori de cate ori este solicitat in acest sens de catre Directorul Financiar.

    Alte informatii

    -Salariu atractiv;
    -Bonuri de masa de 30 lei/zi;
    -Decontare transport;
    -Prima de sarbatori.

    Beneficii

    • Decontarea transportului
    • Tichete de masa
    • Tichete cadou