Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Global Mobility Services Specialist BUCURESTI, | |
Global Sourcing Specialist Professional Services Category BUCURESTI, | |
Specialist Logistica si Service Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (248) |
Customer Service Invoice Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Trenkwalder Romania active.Vezi toate job-urile Customer Service Invoice Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Trenkwalder Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.09.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.
Unde ne găsești:
Sediul nostru din București:
Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705
Cerinte
Heineken România te caută pe TINE!
Ești gata să îți faci loc într-o echipă unde profesionalismul și distracția merg mână în mână? Dacă ești pasionat de cifre și îți place să interacționezi cu oamenii, atunci poziția noastră de Specialist în Gestionarea Facturilor de Servicii pentru Clienți este fix pentru tine!
Ce căutăm?
Experiență în contabilitate și te descurci cu gestionarea facturilor.
Cunoștințe în logistică;
Un comunicator bun - Îți place să vorbești și să ajuți clienții noștri, făcându-i să se simtă speciali;
Detalii, detalii, detalii - Ai un ochi ager pentru detalii și nimic nu-ți scapă;
Un team player - Știi cum să îți sprijini colegii și să contribui la o atmosferă de lucru prietenoasă;
Experiență în SAP și Power Bi;
Limba engleză la nivel conversațional;
Diplomă de licență;
Adaptabilitate și flexibilitate;
Responsabilitati
Gestionarea facturilor de servicii pentru clienți într-un mod eficient și precis.
Menținerea comunicării cu clienții și asigurarea că orice nelămurire este rezolvată rapid.
Colaborarea cu echipa pentru a îmbunătăți procesele și a aduce idei noi.
Alte informatii
Ce oferim?
Bere gratis (doar glumim...sau nu? 😉)
Pachet salarial ( se oferă în funcție de experiență) și bonusuri atractive;
Tichete de masă;
O echipă cool și dinamică;
Abonament medical Regina Maria;
Dacă transportul reprezintă o problemă, nu-ți face griji! Ne ocupăm noi de tot - fie îți asigurăm transportul, fie îți decontăm cheltuielile;
Cum aplici? Trimite-ne CV-ul tău la adresa de email atașată și spune-ne de ce crezi că ești persoana potrivită pentru acest post.
Atenție: Disponibilitatea de a râde și de a te bucura de munca ta este obligatorie! 😊
Îndrăznește să faci următorul pas în cariera ta cu noi! 🍺
Salariu
5800 RON
Beneficii
- Prime de vacanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Decontarea transportului
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la