Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Hybrid

Hybrid

Vezi job-uri similare (368)

Team Leader Contact Center- sediu Bucuresti (limba romana)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.


Vezi toate job-urile Team Leader Contact Center- sediu Bucuresti (limba romana) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.08.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.

    #FriendsWorkingTogether

    Cerinte

    • Ai mai lucrat pe un post similar si ai cel putin 6 luni experienta
    • Ai bune abilitati de comunicare si coordonare
    • Abilitati de planificare, organizare si orientata spre rezolvarea problemelor
    • Ai atitudine de lider si ai avut echipe in subordine;
    • Orientare catre client
    • Te descurci cu operarea PC si cunosti pachetul Office (Excel/Word/Outlook)

    Responsabilitati

    • Participa activ la campaniie de fidelizare a clientilor.
    • Realizeaza si transmite rapoarte cu statusul proiectelor.
    • Realizeaza programul echipei, verifica informatiile si datele introduse in sistem.
    • Coordoneaza membrii echipei din subordine, deleaga atributii si verifica indeplinirea sarcinilor.
    • Ofera suport echipei si se asigura de corectitudinea informatiilor transmise.
    • Se asigura ca toti membrii echipei furnizeaza cele mai inalte standarde de politeţe si profesionalism in interactiunea cu clientii.


    Program: Luni-Vineri ( 9-18:00)

    Alte informatii

    Beneficii:

    -Contract nedeterminat
    -Bonuri de masa
    -Bonus performanta