Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Call center cu limba Germana/Italiana/Franceza (activitate de la sediu din bucuresti) Aplica fara CV | |
Contact Center Associate - Dutch (plus English) - Hybrid Hybrid | |
Contact Center Associate – German (Hybrid) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (367) |
Team Leader Contact Center- sediu Bucuresti (limba romana)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.Vezi toate job-urile Team Leader Contact Center- sediu Bucuresti (limba romana) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Computer Generated Solutions Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.08.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.
#FriendsWorkingTogether
Cerinte
• Ai mai lucrat pe un post similar si ai cel putin 6 luni experienta
• Ai bune abilitati de comunicare si coordonare
• Abilitati de planificare, organizare si orientata spre rezolvarea problemelor
• Ai atitudine de lider si ai avut echipe in subordine;
• Orientare catre client
• Te descurci cu operarea PC si cunosti pachetul Office (Excel/Word/Outlook)
Responsabilitati
• Participa activ la campaniie de fidelizare a clientilor.
• Realizeaza si transmite rapoarte cu statusul proiectelor.
• Realizeaza programul echipei, verifica informatiile si datele introduse in sistem.
• Coordoneaza membrii echipei din subordine, deleaga atributii si verifica indeplinirea sarcinilor.
• Ofera suport echipei si se asigura de corectitudinea informatiilor transmise.
• Se asigura ca toti membrii echipei furnizeaza cele mai inalte standarde de politeţe si profesionalism in interactiunea cu clientii.
Program: Luni-Vineri ( 9-18:00)
Alte informatii
Beneficii:
-Contract nedeterminat
-Bonuri de masa
-Bonus performanta
Raporteaza eroarea la