Front Office Assistant
Angajator: | Randstad Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
-Experiență anterioară în recepție sau în roluri similare reprezintă un avantaj;
-Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu publicul;
-Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă;
-Cunoștințe bune de operare PC și familiaritate cu pachetul Microsoft Office;
-Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu-avansat;
-Atitudine pozitivă, profesionalism și atenție la detalii.
Responsabilitati
-Întâmpinarea vizitatorilor și asigurarea unui serviciu de primire profesional și prietenos.
-Gestionarea apelurilor telefonice și direcționarea acestora către departamentele corespunzătoare.
-Administrarea corespondenței primite și expediate.
-Programarea și coordonarea întâlnirilor și a sălilor de conferință.
-Întreținerea și actualizarea bazelor de date și a registrelor interne.
-Suport administrativ pentru diverse departamente, după necesități.
Alte informatii
-Salariul este în funcție de experiență;
-Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrată;
-Al 13-lea salariu;
-Asigurare medicală privată;
-Prima zi de naștere, Paște, Crăciun;
-Mediu de lucru plăcut și profesionist;
-Oportunități de dezvoltare profesională și personală;
-Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și de succes.
Program: L-V în intervalul 09:00-17:30.
Locația: Voluntari (oferim transport).
Beneficii
- Al 13-lea salariu
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Decontarea transportului
- Petreceri/evenimente companie
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Front Office Assistant BUCURESTI, | |
Office Manager Aplica fara CV | |
Front Desk Officer Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (83) |
Raporteaza eroarea la