Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Bitdefender - Junior Product Marketing Manager Aplica fara CV | |
DIGITAL MARKETING MASTERMIND Aplica fara CV | |
Advertising Manager - Publicitate (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (49) |
Marketing Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Dertour active.Vezi toate job-urile Marketing Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro |
Scurta descriere a companiei
DERTOUR aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.
Parte a grupului german REWE, DERTOUR a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines,
Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.
DERTOUR Group a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.
Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.
Vor fi contactati doar candidatii selectati.
Cerinte
Candidatul Ideal
Candidatul ideal indeplineste criteriile de mai jos:
- Minimum 3 ani experienta pe o pozitie similara;
- Studii superioare in marketing, ️︉︋︁︂︇︋︊︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎publicitate, comunicare sau domenii conexe;
- Excelente abilitati de coodonare, comunicare si management al echipei;
- Persoana proactiva, orientata spre rezultate, atenta la detalii;
- Gandire creativa si strategica, cu o abordare inovatoare in marketing;
- Abilitati excelente de analiza si interpretare a datelor;
- Capacitate de organizare si respectare a termenelor limita;
- Abilitati de negociere si planificare;
- Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;
- Limba engleza avansat (cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala reprezinta avantaj);
Responsabilitati
Obiectiv:
Coordonarea, organizarea, dezvoltarea si elaborarea strategiilor și politicilor de marketing; identificarea si dezvoltarea oportunitatilor de promovare a serviciilor ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈prin analiza permanenta a pozitiei in piata.
Responsabilitati principale:
- Coordonarea eficienta a echipei si a activitatii departamentului de marketing;
- Dezvoltarea si implementarea strategiei de marketing aliniata cu obiectivele companiei;
- Crearea, monitorizarea si optimizarea campaniilor de marketing, precum si corelarea acestora cu activitatile si obiectivele de vanzare; - Monitorizarea și evaluarea performanței campaniilor de marketing, ajustând strategiile în funcție de rezultatele obținute;
- Planificarea si administrarea bugetului de marketing al companiei in scopul alocarii eficiente a resurselor pentru proiectele si campaniile in desfasurare;
- Crearea, executarea si implementarea materialelor de marketing în conformitate cu planurile si cu bugetul de marketing;
- Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu agențiile de publicitate, furnizorii și partenerii de marketing;
- Propune strategii de abordare a clientilor interni si externi impreuna cu departamentele vizate.
Activitatea se desfasoara exclusiv de la birou.
Alte informatii
Beneficii:
- Abonament medical la o clinica privata;
- Tichete de masa;
- Tarife preferentiale pentru vacantele achizitionate;
- Abonament Bookster;
- Coffee/tea Corner.
Raporteaza eroarea la