Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Proposal Support with French Hybrid | |
Customer Service Advisor with French (Hybrid) Hybrid | |
Inside Sales Representative with German (Hybrid) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (152) |
Customer support with French
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamland active.Vezi toate job-urile Customer support with French active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamland |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
Cerinte
- Cunostinte de limba franceza la nivel avansat (C1);
- Cunostinte de limba engleza la nivel mediu (B2);
- Operare PC: pachetul MS Office;
- Abilitati de comunicare, organizare si ascultare activa;
- Orientare catre client si rezultat
Responsabilitati
- Oferirea de suport catre clientii companiei pentru diverse solicitari ale acestora;
- Identificarea problemelor cu care se confrunta clientii si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare;
- Inregistrarea in sistem a interactiunii cu clientul;
- Comunicarea si colaborarea eficienta cu colegii in vederea indeplinirii obiectivelor pe echipa/departament.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Abonament medical
- Decontarea transportului
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la