Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support cu limba Maghiara Aplica fara CV | |
Customer Support cu Limba Italiana - Iasi sau Bucuresti Aplica fara CV | |
Customer Support cu germana (Hibrid) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (145) |
customer support cu limba germana
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad Romania active.Vezi toate job-urile customer support cu limba germana active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.09.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
Limba Germana la nivel C1
Limba Engleza la nivel minim B2
absolvent de studii medii (absolvite): in Romania (cu diploma BAC) sau Germania;
experienta lucru calculator: pachet Office
rabdare, empatie, orientare catre client, punctualitate, disponibilitate pentru a învăța mereu lucruri noi
Responsabilitati
Suport inbound pentru clienții posesori de carduri pentru probleme tehnice precum:
verificare tranzactii
informații privind circuitele bancare (VISA/Mastercard, AmericanExpress)
suport platforma plati online (E-commerce)
blocare/deblocare carduri (în urma pierderii/furtului acestora)
monitorizarea și gestiunea semnalărilor primite în urma utilizării frauduloase a cardurilor
Alte informatii
Jobul este remote pentru candidații din Brașov și Sibiu și hibrid (50% birou, 50% de acasa) pentru cei din București.
Candiații din Brașov și Sibiu au 1 zi / lună în care lucrează din spațiul de co-working din orașul acestora.
Se lucreaza full time, în ture (turele sunt variabile, distribuite pe tot parcursul zilei, 8 ore pe zi, cu o oră pauză de masă);
Turele sunt organizare in 5 zile pe saptamana cu 2 libere, prima ora de start fiind ora 08:00.
Se lucrează în sărbătorile legale (plătite conform legislației)
Programul va fi stabilit cu 1 luna înainte
In prima luna se lucreaza program L-V, 9-18
Oferta salariala:
salariu net: 6100 RON
tichete de masa în valoare de 40ron/zi lucratoare
bonus de telemunca 200 ron / luna
spor de weekend maxim de 380 lei luna/ în funcție de zilele de weekend lucrate- se acorda 95 lei/zi
spor de noapte 175%/100% ora lucrata
fond pilon 3 pensie in cuantum de 100 ron/luna dupa 6 luni de activitate
bonus in cuantum de 3100 brut/an (platforma benefit online)
asigurare medicala privata
Salariu
6100 RON
Beneficii
- Bonus anual
- Abonament medical
- Asigurare medicala
- Pensie privata
- Indemnizatie telemunca / decontare utilitati
- Plata / compensare ore suplimentare
- Poate alege beneficiile dorite in limita unui buget
- Laptop
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la