Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
3000 - 4200 RON NET / luna
BUCURESTI,

Aplica fara CV
3000 - 4200 RON NET / luna
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (271)

Gestionar Depozit

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Gestionar Depozit active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Stefanestii de Jos
  • Actualizat la: 03.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    Pentru a indeplini aceste atributii este necesar sa ai:
    • Minim 3 ani de experienta in domeniu.
    • Cunostinte operare PC si sisteme de gestiune stocuri.
    • Integritate, seriozitate si implicare.
    • Persoană responsabila, ordonată, corecta
    • Bune abilitati de comunicare si relationare.
    • Bune abilitati de operare stivuitor electric.
    • Permis de conducere.

    Responsabilitati

    Principalele atributii ale rolului sunt:
    • Intocmirea actelor insoțitoare ale materialelor ce intra/ies in/din depozit.
    • Supravegherea si intretinerea utilajelor si a echipamentelor de lucru.
    • Mentinerea standardelor de sanatate si securitate, igiena in spatiul de lucru.
    • Supravegherea materialelor din depozit.
    • Atribuirea materialelor.
    • Organizarea depozitului.
    • Realizarea stocurilor de materiale.
    • Controlarea calitatii marfii.

    Alte informatii

    Vei beneficia de:
    • Salariu competitiv.
    • Asigurarea zilnica a unei mese calde.
    • Prime de Paste si Craciun.
    • Oportunitati de dezvoltare profesionala.
    • Contract pe perioada nedeterminata.