Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Cluj Napoca,

Angajam Functionar Informatii Clienti - Iulius Mall Cluj

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Iulius active.


Vezi toate job-urile Angajam Functionar Informatii Clienti - Iulius Mall Cluj active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Hoteluri - Restaurante - Cafenele active pe Hipo.ro

Angajator: Iulius
Domeniu:
  • Hoteluri - Restaurante - Cafenele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 28.10.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.

    Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;

    Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu (vorbit, corespondență de afaceri);

    Operare MS Office (Word, Excel);

    Prezență fizică plăcută și discurs profesional;

    Capacitate de organizare și prioritizare;

    Inițiativă și atitudine pozitivă;

    Flexibilitate, discreție și loialitate.

    Responsabilitati

    Vei primi, distribui și expedia corespondența către clienții și departamentele din interiorul companiei, conform procedurilor;

    Vei răspunde la telefon și vei oferi informații, în funcție de situații;

    Vei primi reclamațiile și sugestiile scrise sau verbale din partea clienților și chiriașilor, comunicându-le ulterior departamentului abilitat în vederea soluționării;

    Vei coordona lucrările speciale de întreținere, anunțând chiriașii despre data la care acestea sunt programate.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Un mediu dinamic, alături de o echipă tânără ce-și dorește performanță;

    Salariu fix + bonusuri și prime;

    Tichete de masă (30 lei/zi), abonament medical privat.