Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Specialist – statii de incarcare masini electrice BUCURESTI, | |
Customer Care Agent with German & English – On-site, Bucharest Aplica fara CV | |
Customer Care Agent with Italian & English – On-site, Bucharest Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (194) |
IT Customer Care Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nestle Romania active.Vezi toate job-urile IT Customer Care Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nestle Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.05.2014 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla.
Cerinte
• Solide cunostinte tehnice
• Engleza – la nivel avansat
• Deosebite abilitati analitice si de solutionare a problemelor, atentie la detalii si capacitatea de a-si organiza activitatea dupa prioritati
• Orientat catre client cu aptitudini in acest sens, avand deosebite abilitati de comunicare
• Orientat catre rezultate
• Putere de decizie si evaluare (capacitatea de a solutiona incidentele care necesita creativitate si initiative)
Responsabilitati
• Inregistreaza in sistemul standard utilizat de Service Desk toate incidentele si solicitarile receptionate din partea utilizatorilor de sisteme informatice utilizate in companie, le urmareste pana la rezolvare si inchide tichetele.
• Cerceteaza, solutioneaza, raspunde solicitarilor legate de standardele SAP si de utilizarea sistemelor informatice utilizate in companie.
• Ofera utilizatorilor solutiile corespunzatoare incidentelor sau solicitarilor, asigurand in acest mod buna desfasurare a activitatii acestora.
• Colaboreaza pentru solutionarea problemelor si sprijinirea utilizatorilor, ofera informatiile in timp util, asigurand impactul pozitiv asupra utilizatorilor.
• Acorda asistenta avand responsabilitati de gestionare a sistemului.
• Comunica utilizatorilor modificarille legate de disponibilitatea sistemelor, planificate sau ad-hoc.
• Contribuie la gasirea de solutii, ce, ulterior vor fi incluse in baza de date de cunostinte.
• Acorda suport pe Nivelul 1 pentru intreaga infrastructura IT
Raporteaza eroarea la