Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

5000 - 5500 RON NET / luna
Hybrid

Hybrid

Vezi job-uri similare (200)

IT Customer Care Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Nestle Romania active.


Vezi toate job-urile IT Customer Care Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Nestle Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.05.2014
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla. 

    Cerinte

    • Solide cunostinte tehnice
    • Engleza – la nivel avansat
    • Deosebite abilitati analitice si de solutionare a problemelor, atentie la detalii si capacitatea de a-si organiza activitatea dupa prioritati
    • Orientat catre client cu aptitudini in acest sens, avand deosebite abilitati de comunicare
    • Orientat catre rezultate
    • Putere de decizie si evaluare (capacitatea de a solutiona incidentele care necesita creativitate si initiative)

    Responsabilitati

    • Inregistreaza in sistemul standard utilizat de Service Desk toate incidentele si solicitarile receptionate din partea utilizatorilor de sisteme informatice utilizate in companie, le urmareste pana la rezolvare si inchide tichetele.
    • Cerceteaza, solutioneaza, raspunde solicitarilor legate de standardele SAP si de utilizarea sistemelor informatice utilizate in companie.
    • Ofera utilizatorilor solutiile corespunzatoare incidentelor sau solicitarilor, asigurand in acest mod buna desfasurare a activitatii acestora.
    • Colaboreaza pentru solutionarea problemelor si sprijinirea utilizatorilor, ofera informatiile in timp util, asigurand impactul pozitiv asupra utilizatorilor.
    • Acorda asistenta avand responsabilitati de gestionare a sistemului.
    • Comunica utilizatorilor modificarille legate de disponibilitatea sistemelor, planificate sau ad-hoc.
    • Contribuie la gasirea de solutii, ce, ulterior vor fi incluse in baza de date de cunostinte.
    • Acorda suport pe Nivelul 1 pentru intreaga infrastructura IT

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Nestle Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Nestle Romania >>