Reprezentant vanzari - Solutii si echipamente de plata cu cardul -Timisoara, Arad, Satu Mare, Zalau, Targu Mures, Reghin
Angajator: | BIA Human Capital Solutions |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.12.2024 |
Remote work: | Remote |
Scurta descriere a companiei
BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate.
Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare.
Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.
Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA Human Capital Solutions este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.
In cazul in care nu sunteti de acord, ne puteti informa prin transmiterea unui e-mail la adresele de contact de pe site-ul nostru.
Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.
Cerinte
- Absolvent studii superioare;
- Minimum 2 ani experienta in vanzari B2B;
- Obligatoriu: permis de conducere categoria B si disponibilitate de deplasare;
- Limba engleza la nivel cel putin mediu;
- Cunostinte PC: Windows, pachetul Ms Office;
- Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
- Orientare catre client si catre rezultate, dinamism si initiativa;
- Persoana organizata, adaptabila la schimbari, cu atitudine pozitiva.
Responsabilitati
- Prezentarea si promovarea serviciilor si produselor din portofoliul companiei - POS-uri;
- Prospectarea pietei si identificarea de noi clienti;
- Negocierea si incheierea contractelor comerciale de vanzare-cumparare cu clientii companiei;
- Dezvoltarea portofoliului de clienti si mentinerea unei relatii active cu acestia;
- Identificarea oportunitatilor din piata si elaborarea strategiilor de dezvoltare;
- Intocmirea si predarea in timp util a rapoartelor de vanzari
Alte informatii
- Activitate desfasurata in cadrul unei companii multinationale cu renume pe piata.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Abonament medical
- Cursuri
- Zile libere suplimentare
- Program de lucru flexibil
- Laptop
- Telefon mobil
- Masina de serviciu
- Tichete de masa
- Tichete culturale
- Tichete cadou
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager Relatii cu Clientii Profesii Liberale - Sucursala Timisoara Timisoara, | |
Manager Relatii cu Clientii AgriBusiness - Sucursala Arad Arad, |
Raporteaza eroarea la