Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Cluj Napoca,

Cluj Napoca,

Aplica fara CV
Cluj Napoca,

Vezi job-uri similare (7)

Manager Magazin Colaborator- Cluj-Napoca

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lagardère Travel Retail active.


Vezi toate job-urile Manager Magazin Colaborator- Cluj-Napoca active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Retail - Comert active pe Hipo.ro

Angajator: Lagardère Travel Retail
Domeniu:
  • Retail - Comert
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 11.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019.

    Cerinte

    Tu adaugi în mix pasiunea și:

    Experiența în comerț și în gestionarea resurselor;
    Timp și entuziasm pentru a te dedica business-ului tău în totalitate;
    Echipa ta - pe care o recrutezi, o angajezi și o motivezi zi de zi să obțină cele mai bune rezultate;
    Plătești doar o garanție egală cu vânzările medii pe patru zile (garanția se restituie la finalul colaborarii);
    în cazul în care sunt respectate toate condițiile

    Responsabilitati

    Vei fi responsabil de:

    Angajarea echipei de vânzare (recrutare, pregătire, contracte, salarii, taxe);
    Întocmirea documentelor de evidență intrări-ieșiri, respectând procedurile Lagardère Travel Retail;
    Comenzi către furnizorii Lagardère Travel Retail;
    Creșterea vanzarilor cu suportul deplin al întregii echipe Lagardère Travel Retail;
    Inventariere;
    Respectarea standardelor și procedurilor Lagardère Travel Retail.

    Alte informatii

    Noi îți punem la dispoziție:

    Spațiul magazinului, cu tot cu mobilier și echipamente;
    Plata cheltuielilor lunare direct la furnizori, precum și lucrări de renovare, reparații și întreținere;
    Training operațional (comenzi, stocuri, management);
    Suport de la sediu, din partea echipelor dedicate: Operațional, Contabilitate, Comercial, etc.
    Comision în funcție de performanța magazinului;
    Posibilități de avansare în cadrul retelei: dupa rezultate, poti prelua conducerea altor magazine.