Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Ploiesti,

Aplica fara CV
Timisoara,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (140)

Magazioner

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Magazioner active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Alexandria
  • Actualizat la: 12.09.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    Cautam un Magazioner responsabil si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Rolul presupune asigurarea preluarii si verificarii produselor livrate, gestionarea documentelor de receptie, precum si monitorizarea comenzilor in sistemul ERP intern (Pluriva). Vei comunica activ cu furnizorii pentru a asigura respectarea termenelor de livrare si vei colabora indeaproape cu echipa pentru a asigura o buna desfasurare a operatiunilor pe santier.


    Profilul Candidatului Ideal:

    Abilitati excelente de comunicare, atat verbal cat si in scris;
    Cunostinte solide in utilizarea unui sistem ERP (experienta cu Pluriva reprezinta un avantaj) si competente de baza in utilizarea calculatorului (MS Office);
    Capacitatea de a prioritiza sarcinile si de a gestiona mai multe comenzi simultan;
    Abilitatea de a colabora eficient cu membrii echipei;
    Organizare eficienta a activitatilor si sarcinilor zilnice;
    Atentie la detalii si meticulozitate in verificarea documentelor, produselor si comenzilor.
    Program de Lucru: L-V 07:30 – 16:30

    Daca esti o persoana organizata, atenta la detalii si dornica sa contribui la succesul echipei noastre, asteptam CV-ul tau!

    Responsabilitati

    Atributii si Responsabilitati:

    Preluarea si verificarea produselor livrate conform documentelor de insotire (facturi, avize);
    Intocmirea si gestionarea documentelor de receptie;
    Transmiterea comenzilor catre departamentul de Achizitii pe baza necesarului primit de la Seful de santier;
    Introducerea si gestionarea comenzilor in sistemul ERP intern (Pluriva) conform procedurilor stabilite;
    Verificarea si actualizarea starii comenzilor in program;
    Monitorizarea evolutiei comenzilor plasate, de la transmiterea acestora pana la receptia marfii;
    Comunicarea activa cu furnizorii pentru respectarea termenelor de livrare;
    Pregatirea si eliberarea bonurilor de consum pentru Instalatorii din santier;
    Asigurarea evidentei corecte a produselor eliberate pentru santier.

    Alte informatii

    Profilul Candidatului Ideal:
    Abilitati excelente de comunicare, atat verbal cat si in scris;
    Cunostinte solide in utilizarea unui sistem ERP (experienta cu Pluriva reprezinta un avantaj) si competente de baza in utilizarea calculatorului (MS Office);
    Capacitatea de a prioritiza sarcinile si de a gestiona mai multe comenzi simultan;
    Abilitatea de a colabora eficient cu membrii echipei;
    Organizare eficienta a activitatilor si sarcinilor zilnice;
    Atentie la detalii si meticulozitate in verificarea documentelor, produselor si comenzilor.

    Program de Lucru: L-V 07:30 – 16:30

    Daca esti o persoana organizata, atenta la detalii si dornica sa contribui la succesul echipei noastre, asteptam CV-ul tau!