Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Referent de Specialitate Resurse Umane - Cluj Napoca / Oradea Aplica fara CV |
Inspector Resurse Umane
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Inspector Resurse Umane active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.09.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Cerinte
Suntem în căutarea unui coleg dedicat și bine pregătit în departamentul de RU, care să se alăture echipei noastre. Viitorul nostru coleg va gestiona documentele și procedurile specifice de resurse umane, asigurând respectarea legislației și nevoilor angajaților. Rolul necesită un minim de experiență similară, cunoștințe solide în domeniul resurselor umane și capacitatea de a gestiona cu eficiență și profesionalism sarcinile.
Ce ne dorim de la viitorul coleg:
• Studii medii/superioare;
• Atestat de Inspector Resurse Umane;
• Experiență profesională de minim 1 an pe o poziție similară;
• Cunoștințe solide privind legislația în vigoare;
• Excelente cunoștințe de utilizare a calculatorului (pachetul MS Office);
• Persoană responsabilă, organizată, orientată către rezultat, cu bune abilități de comunicare și relaționare.
Responsabilitati
Ce vei face?
• Întocmești și gestionezi documentele de evidență a personalului conform legislației în vigoare: dosare personal, contracte de muncă, acte adiționale, decizii de încetare/suspendare etc.;
• Efectuezi procedurile de angajare;
• Administrezi baza de date electronică de evidență a personalului;
• Procesezi pontajul lunar;
• Relaționezi permanent cu angajații și departamentul de recrutare;
• Întocmești toate documentele solicitate de angajat (adeverințe, note de lichidare, decizii etc.);
• Întocmești rapoarte periodice sau la solicitare.
Dacă îndeplinești criteriile și ești interesat să te alături echipei noastre, te invităm să ne trimiți CV-ul și haide să ne cunoaștem!
Raporteaza eroarea la