Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

BUCURESTI,

BUCURESTI, Job national

Vezi job-uri similare (9)

Project Manager Coordinator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Project Manager Coordinator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.09.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    • Experiență dovedita în domeniul Project Management și în coordonarea de echipe tehnice (experienta in cladiri de birouri / retail este necesara);

    • Bună cunoaștere a limbii engleze scrise / verbale;

    • Cunoștințe avansate MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint, Ms Project);

    • Studii superioare finalizate în domeniu tehnic / construcții;

    • Permis cat. B.

    Responsabilitati


    • Este responsabil de identificarea de oportunități pentru creșterea departamentului si de prezentarea, câștigarea si negocierea contractelor cu clienții;

    • Participa, supervizează si coordonează elaborarea bugetelor anuale de CAPEX și OPEX (propuse de si in colaborare cu Property Managerii cladirilor) al proprietăților gestionate de către companie;

    • Coordonează și monitorizează amenajarea, renovarea și alte lucrări efectuate în proprietăți si care sunt aferente bugetului de OPEX.

    • Colaborează cu proprietarii și cu chiriașii cheie ai proprietăților gestionate de Angajator, în special în ceea ce privește investițiile efectuate de aceștia și care privesc extinderea și lucrările semnificative de renovare / amenajare.

    • Impreuna cu echipa de project management, identifica furnizori de servicii, coordonează procesul de licitații, negociază si monitorizează contractele cu furnizorii, se asigura de finalizarea serviciilor si aproba facturile furnizorilor;

    • Coordonează obținerea autorizațiile necesare de la autoritățile locale, supraveghează păstrarea documentelor in bazele de date ale companiei referitoare la autorizațiile si lucrările efectuate.

    • Gestionează aspectele legate de garanție si reprezintă proprietarul in vederea soluționării oricăror eventuale pretenții;

    • Se asigură că părțile interesate, interne și externe, sunt informate cu privire la progresul proiectelor, abaterile de la planurile și de riscurile proiectelor și supraveghează / susține prezentările către investitori, parteneri de afaceri și conducerea companiei cu privire la diferite faze ale proiectelor în care Compania este numită Manager de Proiect;

    • Responsabil de revizuirea muncii echipei de compilare și comunicare a feedback-ului către părțile interesate într-o manieră constructivă și concisă;

    • Recomandă modificările proiectelor în curs de desfășurare în cazul în care nu decurg conform planificării sau produc rezultate nesatisfăcătoare;

    • Gestionează resursele disponibile, inclusiv echipele care lucrează la proiecte;

    • Direct responsabil pentru coordonarea și dezvoltarea echipei din subordine;

    • Dezvoltă și aduce îmbunătățiri continue proceselor, bunelor practici și KPI-ilor activității de management al proiectelor;

    • Crește performanța echipei prin stabilirea de roluri și responsabilități clare, prin implicarea tuturor stakeholderilor, prin facilitarea discuțiilor productive și luarea deciziilor legate de echipă și de desfășurarea proiectelor;

    • Se implică în identificarea celor mai buni furnizori de servicii, se asigură că procesul de licitații pentru proiectele în desfășurare sunt organizate corect;

    • Supervizează colaborarea cu proprietarii și cu chiriașii cheie ai proprietăților gestionate de companie, în special în ceea ce privește investițiile efectuate de aceștia și care privesc extinderea și lucrările semnificative de renovare / amenajare;

    Beneficii

    • Bonus anual
    • Abonament medical
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Masina de serviciu