Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist in domeniul calitatii- Bucuresti, sector 5 Aplica fara CV | |
HSE Coordinator/Specialist Aplica fara CV | |
Controlor calitate - Sector 3 - Faur Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (21) |
Angajăm Specialist Sisteme de Calitate
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Angajăm Specialist Sisteme de Calitate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.09.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Cerinte
Gi Group România recrutează Specialist Sisteme de Calitate pentru clientul său, un furnizor de componente și reparații pentru industria aeronautică.
Locația: București, Sector 6
Program: Luni - Vineri: 08:00-16:00
Candidatul ideal:
Studii superioare, de preferință în domeniul tehnic;
Deține masterat/certificat în managementul sistemului calității (ISO 9001, ISO 14001, ISO 19011, JAR 9100);
Deține certificări de mediu – reprezintă un avantaj;
Bune cunoștințe de Ms Office;
Experiență în utilizarea SAP constituie un avantaj;
Engleză - nivel avansat.
Responsabilitati
Responsabilități:
Să asigure proiectarea, implementarea și îmbunătățirea continuă a sistemului organizațional și a sistemului de management al calității și mediului;
Să asigure controlul și evaluarea conformității sistemului de management al calității și mediului cu cerințele;
Să organizeze standarde de referință pentru sistemul de management al calității și mediului;
Să asigure respectarea cerințelor specifice clientului (specificațiile clientului pentru sistemul de management al calității și mediului al furnizorului);
Menține legătura cu organizații de acreditare sau de reglementare în domeniu;
Asigurarea raportării către conducere cu privire la stadiul implementării și performanței sistemului organizațional și a sistemului de management al calității și mediului.
Alte informatii
Ofertă:
Bonus anual de performanță bazat pe rezultate;
Bonus de loialitate;
Tichete de masă;
Asigurare medicală;
Bonusuri de Paște și Crăciun;
Decontarea transportului.
Raporteaza eroarea la