Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI, Clinceni,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (20)

Angajăm Specialist Sisteme de Calitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Angajăm Specialist Sisteme de Calitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group România recrutează Specialist Sisteme de Calitate pentru clientul său, un furnizor de componente și reparații pentru industria aeronautică.

    Locația: București, Sector 6

    Program: Luni - Vineri: 08:00-16:00

    Candidatul ideal:

    Studii superioare, de preferință în domeniul tehnic;
    Deține masterat/certificat în managementul sistemului calității (ISO 9001, ISO 14001, ISO 19011, JAR 9100);
    Deține certificări de mediu – reprezintă un avantaj;
    Bune cunoștințe de Ms Office;
    Experiență în utilizarea SAP constituie un avantaj;
    Engleză - nivel avansat.

    Responsabilitati

    Responsabilități:

    Să asigure proiectarea, implementarea și îmbunătățirea continuă a sistemului organizațional și a sistemului de management al calității și mediului;
    Să asigure controlul și evaluarea conformității sistemului de management al calității și mediului cu cerințele;
    Să organizeze standarde de referință pentru sistemul de management al calității și mediului;
    Să asigure respectarea cerințelor specifice clientului (specificațiile clientului pentru sistemul de management al calității și mediului al furnizorului);
    Menține legătura cu organizații de acreditare sau de reglementare în domeniu;
    Asigurarea raportării către conducere cu privire la stadiul implementării și performanței sistemului organizațional și a sistemului de management al calității și mediului.

    Alte informatii

    Ofertă:

    Bonus anual de performanță bazat pe rezultate;
    Bonus de loialitate;
    Tichete de masă;
    Asigurare medicală;
    Bonusuri de Paște și Crăciun;
    Decontarea transportului.