Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Merchandiser - Philip Morris - Bucuresti Aplica fara CV | |
Merchandiser - Philip Morris - Bucuresti Aplica fara CV | |
Academia de cariera Bucuresti 2025 - START inscrieri gratuite! Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (111) |
Telesales - Philip Morris - Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile INTERBRANDS ORBICO active.Vezi toate job-urile Telesales - Philip Morris - Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Retail - Comert active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | INTERBRANDS ORBICO |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 31.10.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Interbrands Orbico este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse FMCG și Beauty din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor din Europa, cu o prezență activă în 24 de țări.
Avem peste 200 de branduri în portofoliul nostru și peste 30 000 de clienți în România.
Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
Cerinte
•Studii medii (cu diplomă de Bacalaureat ) / superioare;
•Experiență de minimum 6 luni într-o poziție similară;
•Abilități foarte bune ︋de organizare și planificare;
•Foarte bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
•Focus pe client – punct forte;
•Gândire flexibilă – punct forte;
•Construire de relații – punct forte;
•Gestionează proactiv volumul de muncă;
•Abilități de vânzare și negociere;
•Cunoștințe foarte bune de operare PC: Word, Excel.
Responsabilitati
• Prezentarea și promovarea prin telefon a produselor Philip Morris precum și a serviciilor companiei, la portofoliul de clienți alocați;
• Identificarea nevoilor clienților, personalizarea și ︁adaptarea ofertelor la cerințele și nevoile acestora;
• Rezolvarea eventualelor probleme apărute la clienți în colaborarea cu celelalte departamente;
• Monitorizarea creditului clientului și recuperarea creanțelor;
• Respectarea rutei zilnice de apeluri și îndeplinirea obiectivelor specifice pentru acestea;
• Realizarea de analize și rapoarte despre activitatea depusă;
• Dezvoltarea permanentă a relației cu clienții în scopul atingerii obiectivelor de business;
• Realizarea targetului de vânzări și îndeplinirea altor obiective stabilite de către managerul direct
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Abonament Bookster
- Decontarea transportului
- Discount produse companie /companii partenere
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Telefon mobil
- Masina de serviciu
- Loc de parcare
- Fun / Relax Area
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la