Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Constanta,

Aplica fara CV
Constanta,

Economist/Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A active.


Vezi toate job-urile Economist/Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 21.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.

    Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
    In prezent suntem activi pe piata financiara cu 18 agentii deschise in 16 orase mari ale Romaniei.

    Cerinte

    Cerinte:
    - Studii superioare economice finalizate
    - Experienta profesionala de minim 5 ani; Constituie avantaj experienta in domeniul financiar-bancar si/sau experienta in cadrul departamentului financiar/contabil al unei societati.
    - Cunostinte solide de Microsoft Office - in special Excel (nivel avansat);
    - Persoana activa, organizata, stabila, punctuala, responsabila, pozitiva;
    - Abilitati de comunicare, de analiza si sinteza, de prioritizare a obiectivelor planificate,

    Responsabilitati

    Principalele activităţi şi responsabilităţi:
    - Efectueaza lucrari de intocmire, actualizare si completare a setului de raportari specifice catre BNR; colecteaza/verifica informatii pentru pregatirea raportarilor trimestriale, semestriale si anuale, in conformitate cu cadrul de raportare aplicabil (IFRS);
    - Asigură suport în furnizarea de informații, corespunzătoare lucrărilor efectuate in perioada de audit și le predă Contabilului Șef;
    - Colaboreaza cu auditorul financiar/auditorul intern/auditorul extern cu ocazia misiunilor de audit;
    - Exploatează programele financiar-contabile ale societății;
    - Participa la actualizarea politicilor si procedurilor contabile;
    - Participa la procesul de intocmire a bugetului de venituri si cheltuieli (BVC) anual al societatii;
    - Intocmește situația cheltuielilor, după analizarea în prealabil a alocării corecte pe conturi a tuturor operațiunilor înregistrate și o predă Contabilului Șef;
    - Verifică corectitudinea soldurilor creditelor, a dobânzilor, a penalităților, a garanțiilor imobiliare și a angajamentelor precum și preluarea lor corect în balanța contabilă;
    - Verifică situația clasificării creditelor în vederea evidențierii celor neperformante, implicit indicatorii de performanță, reclasificării si expunerilor contractelor clienților societății;
    - Intocmește situatia angajamentelor față de instituțiile de credit si cele de leasing;
    - Asigură înregistrarea sistematică și cronologică a documentelor contabile, verificarea înregistrărilor contabile generate, deconturilor de cheltuieli și a ordinelor de deplasare; precum și arhivarea lor;
    - Verifică jurnalul de furnizori; avansurile către furnizori în vederea reglării acestora cu facturile; registrele de casă, cu situatia din soft după închiderea lunii;
    - Actualizează situațiile extracontabile a obiectelor de inventor si situația imobilizarilor, efectuează punctaje cu balanța contabila.
    - Participă la efectuarea inventarierii anuale a patrimoniului societății; verifică situația formularelor anulate; etc

    Alte informatii


    Beneficii:
    Salariu atractiv, in functie de pregatire si experienta, oferta de angajare se va individualiza;
    Tichete de masa pentru fiecare zi lucrata in valoare de 40 lei/ tichet;
    Contrat individual de munca pe o perioada nedeterminata in cadrul companiei noastre;
    Oportunitati de dezvoltare profesionala;