Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Electrician 2B – Locație: Aeroport Otopeni Aplica fara CV | |
Electrician 3B - Mentenanță - Aeroport Otopeni Aplica fara CV | |
Tehnician Sisteme de Securitate - Sectorul 1 Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (66) |
Receptioner
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.Vezi toate job-urile Receptioner active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Lugera & Makler |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.09.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
also good-looking!...
This is in a nutshell the Lugera team in Romania.
A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!
We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
“WE CAN DO IT!”
And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!
Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!
Cerinte
Cunostinte de operare Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
O atitudine pozitiva si proactiva, atentie la detalii si abilitati foarte bune de comunicare;
Organizarea, atentia la detalii si spiritul de echipa sunt printre punctele tale forte;
Limba engleza - nivel mediu-avansat;
Experienta in activitatea de Receptie/Administrare birouri reprezinta un avantaj.
Responsabilitati
Intampinarea oaspetilor si insotirea acestora catre salile de intalnire;
Asigurarea protocolului pentru intalniri, preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice primite;
Mentinerea fluxului comunicational interdepartamental;
Dotarea receptiei si a salilor de intalnire cu materialele necesare (de exemplu, pixuri, formulare si pliante informative);
Mentinerea relatiei cu furnizorii (agentii de travel, etc.) pentru serviciile de rezervari pentru deplasari diverse;
Gestionarea corespondentei interne si externe din societate, primirea, sortarea și distribuirea zilnica a corespondentei catre toate departamentele Sediului central;
Monitorizarea stocului de produse de protocol si rechizite de birou si plasarea de comenzi pentru a completa stocurile necesare;
Verificarea facturilor (firma decurierat, agentie travel, furnizori produse protocol, papetarie si birotica);
Programarea de intalniri in sistemele informatice si aplicatiile specifice;
Efectuarea de alte sarcini de recepționer clerical, cum ar fi depunerea, fotocopierea, transcrierea, trimiterea prin fax, scanarea de documente diverse;
Mentinerea securitatii biroului urmand procedurile de siguranta si controlarea accesului prin intermediul receptiei.
Raporteaza eroarea la