Trainee HR
Angajator: | PENNY. |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.11.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.
Îți prezentăm PENNY:
PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.
PENNY Romania deja înseamnă:
380 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi)
7300 de angajați
Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.
Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.
Ce spun colegii noștri despre PENNY?
„Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
„Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]
În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.
În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.
Cerinte
• Căutăm student cu rezultate foarte bune, în an terminal nivel licență sau master în domenii diverse, de ex: Psihologie, Sociologie, Economie, si arii conexe;
• Apreciem în mod deosebit dacă ai interese și activități extra-curriculare – organizații studențești, voluntariat, sesiuni de comunicări științifice
• Ne dorim să ai cunostinte bune de limba engleza;
• Cunostinte bune de operare PC;
• Să dai dovada de spirit practic si organizatoric, implicare si responsabilitate;
• Să ai dorinta de a invăta si interesul de a te dezvolta;
• Să fii orientat(a) catre atingerea de rezultate si sa aplici un bun management al timpului;
• Să ai capacitatea de a lucra in echipa;
• Ne așteptăm să ai o atitudine pro-activă si să ai abilități în a gestiona situațiile care cer diplomație și tact.
Responsabilitati
REWE Romania vă propune un program de Trainee in cadrul Departamentului Resurse Umane prin intermediul caruia, candidatii selectati vor beneficia de o intelegere profundă si cuprinzătoare a structurilor organizatiei si proceselor pe care aceasta le deruleaza.
Pentru a lua parte la acest program, candidatii selectati vor avea, pe durata celor 12 luni, statut de angajati, beneficiind de contract de munca pe perioada determinată si retribuire salariala. In plus, dacă îți place să lucrezi cu oamenii, ești dornic să dezvolți o carieră în zona resurselor umane si deții abilități analitice, îți dăm ocazia să dobandesti cunostinte in domeniul recrutării, trainingului, salarizare si administrare de personal:
• Vei avea posibilitatea să te implici atat in proiecte interne cat si internationale.
• Vei intelege valorile si principiile unei culturi organizationale sănătoase.
• Iti oferim posibilitatea să accesezi unul dintre posturile vacante in aria ta de interes, pentru a ramane in cadrul companiei, in functie de implicarea ta si rezultate obtinute la finalul programului.
Alte informatii
Răsplătim cu drag eficiența, implicarea si ne dorim pentru angajați sa gaseasca usor un echilibru între viața personală și cea profesională. Suntem siguri ca viitorul nostru ești tu și creștem odată cu tine, de aceea, iți oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur și dinamic in care beneficiezi de:
• tichete de masă acordate sub forma de card;
• tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun;
• asigurare medicală privată;
• acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta cărți în mod gratuit;
• zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu și numarul de zile de concediu crește în funcție de vechimea în companie;
• zi liberă plătită de ziua ta de naștere;
...si multe altele!
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Abonament Bookster
- Zile libere suplimentare
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
- Tichete cadou
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HR Specialist BUCURESTI, | |
Recruitment and Hiring Assistant Hybrid | |
Employer Branding Specialist (part-time/ collaboration) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (91) |
Raporteaza eroarea la