Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent servicii clienti cu italiana / franceza / portugheza / germana (fara experienta) BUCURESTI, | |
🌎Customer service agent cu franceza, italiana sau germana✈ Aplica fara CV | |
Call center lb. Franceza (Bucuresti) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (25) |
Teleconsilier HR( franceza )- perioada determinata
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Societe Generale Global Solution Centre active.Vezi toate job-urile Teleconsilier HR( franceza )- perioada determinata active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Societe Generale Global Solution Centre |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.02.2017 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Societe Generale Global Solution Centre (SG GSC) is a business solution center for Societe Generale, one of the largest European financial groups. We provide high-quality professional services for more than 35 countries in various fields of activity – Finance & Accounting, Human Resources, Information Technology, Know Your Customer, Compliance and Business Advisory. Our mission is to be a partner of choice, valued for owning, transforming and innovating through best in class talent.
We are committed to support accelerating our Group’s ESG strategy by implementing ESG principles in all our activities and policies. They are translated in our business activity (ESG assessment, reporting, project management or IT activities), our work environment and in our responsible practices for environment protection.
Cerinte
Limba franceza - nivel avansat(B2-C1)
Contractul pentru aceasta pozitie este pentru o perioada determinata de 6 luni, cu posibilitatea de prelungire in functie de performante.
Studii superioare, preferabil in domeniul economiei/stiintelor sociale/RU etc
Cunostinte medii/avansate de specialitate si/sau experienta in domeniul RU
Buna cunoastere Microsoft Office, in special Excel
Responsabilitati
Solicita asistenta de la Managerul/Coordonatorul Contact Center-ului pentru a inchide intrebarile/solicitarile „offline”complexe
Daca intrebarile/solicitarile nu pot fi rezolvate la nivelul sau, le transmite la nivel superior, la persoanele abilitate – echipele de Operatiuni LUXEMBOURG, etc.
Gestioneaza intrebarile/solicitarile primite
Primeste intrebari/solicitari (prin telefon sau e-mail ) pe teme de resurse umane de la salariatii si reprezentantii de resurse umane ai clientilor interni
Inregistreaza toate intrebarile/solicitarilein sistemul ERM, in vederea urmaririi si referintelor viitoare
Analizeaza si clasifica intrebarile/solicitarile primite, pentru a stabilidaca pot fi gestionate de Contact Center sau daca necesita transmiterea la nivelul superior
Directioneaza clientii interni catre optiuni de self-service (de exemplu: procese si politici existente pe Portal), si ii asista cu indicatii, daca este nevoie
Solutioneaza intrebarile/solicitarile din aria sa de activitate, fie „online”, fie „offline”, efectuand in mod eficient si eficace cautari in baza de cunostinte, in conformitate cu politicile definite si SLA-uri
Solicita asistenta de la Managerul/Coordonatorul Contact Center-ului pentru a inchide intrebarile/solicitarile „offline”complexe
Daca intrebarile/solicitarile nu pot fi rezolvate la nivelul sau, le transmite la nivel superior, la persoanele abilitate – echipele de Operatiuni LUXEMBOURG, etc.
1. Implementarea activitatilor de formare
Inscrie salariatii la sesiuni de formare, daca este nevoie
Comunica cu salariatii in contextul activitatilor de formare
Intocmeste rapoarte la cerere, in conformitate cu politicile si procedurile in vigoare
2. Gestioneaza tichetele legate de activitatile desfasurate
Asigura documentatia corespunzatoare si actualizarea tuturor tichetelor gestionate in aplicatia ERM
Urmareste tichetele escaladate, daca este cazul, pentru a asigura rezolvarea lor
3. Sustine gestiunea bazei de cunostinte si imbunatatirea continua
Contribuie cu informatii pentru baza de cunostinte a CSS LUX pe teme de gestiunea datelor
Isi impartaseste cunostintele si ii sprijina pe colegi sa-si indeplineasca sarcinile zilnice
Identifica si sustine implementarea initiativelor de imbunatatire continua a performantei sale sau a proceselor, procedurilor si instrumentelor de gestiune a datelor/ recrutare/formare profesionala
Ofera informatii pentru actualizarea Portalului de resurse umane Luxembourg – de exemplu: liste cu intrebari frecvente.
Raporteaza eroarea la