Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

BUCURESTI,

Hybrid

Vezi job-uri similare (19)

Analist procesare comenzi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Romcim a CRH Company active.


Vezi toate job-urile Analist procesare comenzi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Romcim a CRH Company
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.09.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Romcim face parte din Grupul CRH, principalul furnizor de soluții pentru materiale de construcții care contribuie la îmbunătățirea lumii în care trăim. Cu un număr de aproximativ 78,500 de angajați în circa 3.390 de unități operaționale prezente în 28 de țări, CRH deține poziții de lider de piață atât în America de Nord cât și în Europa.

    Cerinte

    - Nivelul de educatie: studii medii sau superioare.
    - Abilitatile si competentele profesionale: cunostinte de operare PC (Word, Excel, E-mail)
    - Orientarea catre client si catre rezultate ;
    - Capacitate de invatare rapida;
    - Comunicare cu clienti interni si externi;
    - Capacitate de lucru in echipa si individual;
    - Eficienta in conditii de stres;
    - Comunicare eficienta, organizare, implicare;

    Responsabilitati

    - Primeste comenzile zilnice si saptamanale - telefonic sau pe email call center - de la clienti - direct sau prin intermediul reprezentantilor de vanzari si inregistreaza aceste comenzi in SAP.
    - Inregistreaza corectiile primite de la clienti - telefonic sau prin email call center - direct sau prin intermediul reprezentantilor de vanzari;
    - Apeleaza in timpul zilei toti clientii ale caror apeluri au fost nepreluate, utilizand interfata Missed Calls-centrala Telefonica.
    - Introduce comenzile lansate de client la mesageria vocala Call Center.
    - Introduce in sistem comenzile de transfer.
    - Introduce in sistem comenzile de export.
    - Confirma clientilor inregistrarea comenzilor primite prin email, raspunde solicitarilor acestora sau transmite persoanelor responsabile pentru solutionarea cererilor;
    - Informeaza prin email departamentul logistica cu privire la: solicitare retur paleti, livrare la o anumita ora, programare la o anumita ora etc., inclusiv la comenzile primite prin Portal Clienti;
    - Inregistreaza reclamatiile clientilor si le transmite responsabilului reclamatii si in CC: Manager Servicii Client.
    - Inregistreaza reclamatiile din trafic si le transmite departamentului logistica;
    - Pe fiecare comanda neprogramata/nelivrata trece inainte de a se anula (inchide), motivul pentru care se inchide comanda;
    - Inchide zilnic comenzile neprogramate/nelivrate pentru modul de transport auto client in ziua N-1.
    - Emite zilnic rapoarte si le transmite departamentelor implicate: logistica, echipa de vanzari, credit management.

    Beneficii

    • Bonus anual
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Asigurare de viata
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta
    • Tichete cadou