Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Administrative Assistant Fruits & Vegetables (fixed-term contract) Stefanestii de Jos, |
Angajăm Specialist Operațiuni Import-Export
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Angajăm Specialist Operațiuni Import-Export active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.09.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Cerinte
Gi Group România recrutează Specialist Operațiuni Import-Export pentru clientul său, lider pe piața de unelte și scule manuale și electrice.
Locație: Stefaneștii de Jos (se asigură transport)
Program: L-V; 08:30-17:00
Tip contract: Nedeterminat cu 3 luni de probă
Candidatul ideal:
Experiență de minim 3 ani pe un post similar;
Cunoștințe solide ale codurilor vamale și a legislației vamale;
Experiență în gestionarea importurilor din China;
Experiență în întocmirea și transmiterea declarației Intrastat;
Bune cunoștințe de aplicare a termenilor și condițiilor Incoterms;
Limba engleză – nivel avansat;
MS Office (Word, Excel) – nivel avansat;
Cursurile de formare Declarant Vamal constituie avantaj.
Responsabilitati
Responsabilități:
Răspunde de toate operațiunile vamale de import-export;
Îndeplinește toate operațiunile de formulare, întocmire, înregistrare, depunere și transmitere a declarației Intrasat, precum și corecțiile ulterioare;
Verifică toată documentația corespunzătoare mărfii și comunică toate modificările ce trebuie făcute, în vederea efectuării formalităților de vămuire;
Preia și centralizează documentele de livrare, recepție și transport pentru recepțiile de bunuri;
Negociază contractele cu comisionarii vamali și cu firmele de transport;
Gestionează relația cu organele și autoritățile vamale, comisionarii vamali și firmele de transport, cu atribuții de reprezentare în punctele vamale;
Asigură relația cu furnizorii externi în probleme de import-export;
Analizează și asigură implementarea procedurilor de lucru impuse de furnizorii externi.
Alte informatii
Beneficii:
Tichete de masă;
Abonament medical Medlife;
Transport asigurat.
Raporteaza eroarea la