Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Cluj Napoca,

Hybrid

Asistent administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 28.09.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    Căutăm un nou coleg organizat care să se alăture echipei noastre de resurse umane din Cluj-Napoca! Dacă ești atent/ă la detalii și te descurci de minune cu documentele și comunicarea, s-ar putea să fii persoana pe care o căutăm. În rolul acesta vei avea expunere pe mai multe procese de Resurse Umane, precum admin, salarizare sau secretariat, cu focus pe administrarea de personal.

    • Experiență anterioară în secretariat/administrativ;
    • Abilități excelente de organizare și atenție la detalii;
    • Capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă;
    • Comunicare clară și eficientă, atât în scris, cât și verbal;
    • Cunoștințe solide de utilizare a suitei Microsoft Office;

    Responsabilitati

    • Gestionarea completă a kit-urilor de angajare: trimiterea acestora la nivel național, întocmirea fișelor de SSM și SU, recepționarea lor și menținerea evidenței semnăturilor;
    • Comunicarea eficientă cu executori și salariați, asigurând transmiterea promptă a răspunsurilor necesare;
    • Urmărirea lunară a unor topicuri esențiale pentru procesul de salarizare;
    • Menținerea unei legături constante cu angajații din Cluj, asigurând transmiterea documentelor necesare pentru decontări către departamentul financiar;
    • Organizarea și coordonarea programului de medicină a muncii pentru controalele periodice;
    • Semnarea documentelor de angajare cu salariații din Cluj și gestionarea documentației aferente;
    • Pregătirea și transmiterea documentelor interne lunare necesare pentru departamentul de contabilitate;
    • Gestionarea comenzilor de papetărie și asigurarea stocurilor necesare pentru echipă locală.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>