Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

BUCURESTI, Constanta, Timisoara,

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (82)

Office Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.09.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    Descrierea Postului:

    Cautam un Specialist Administrativ si Contabilitate Primara care sa se alature echipei noastre dinamice. Daca ai experienta in domeniul economic, cunostinte solide de contabilitate primara si esti familiarizat cu softuri de gestiune precum Win Mentor, te invitam sa aplici!


    Cerinte:

    Studii superioare in domeniul economic – obligatorii.
    Experienta de 2-3 ani in domeniu.
    Cunostinte solide de contabilitate primara.
    Experienta cu Win Mentor reprezinta un avantaj major.
    Cunostinte bune de operare PC: Excel si alte aplicatii din pachetul MS Office.
    Limba engleza – nivel conversational; cunoasterea limbii franceze constituie un avantaj.
    Abilitati excelente de organizare, autonomie si capacitatea de a lua decizii.
    Persoana comunicativa si analitica, capabila sa interactioneze eficient cu clientii si furnizorii.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Prelucrarea comenzilor, facturare, gestionarea stocurilor, operatiuni bancare si procesarea platilor online.
    Pregatirea dosarelor contabile pentru externalizare, inclusiv facturi, avize, deconturi si extrase de cont.
    Gestionarea evidentei personalului: pontaj lunar, concedii, tichete de masa, pregatirea dosarului lunar pentru contabilitate.
    Mentinerea legaturii cu clientii si furnizorii, gestionarea corespondentei si redirectionarea acesteia catre departamentele relevante.
    Pregatirea rapoartelor de vanzari si financiare in Excel, pe baza informatiilor din programul de facturare.
    Organizarea comenzii lunare catre fabrica si colaborarea stransa cu managerul filialei.
    Activitati de marketing si promovare la nivel scazut.
    Diverse activitati administrative si de birou.

    Alte informatii

    Profilul Candidatului Ideal:

    Jucator de echipa, dinamic si reactiv, capabil sa se integreze cu usurinta in echipa.
    Abilitati excelente de gestionare a sarcinilor si autonomie in organizarea activitatilor zilnice.
    Pachet Salarial si Beneficii:


    Bonuri de masa: 40 lei/zi lucrata.
    Bonus anual in functie de performanta
    Prime de Paste si de Craciun.
    Instrumente de munca: laptop, telefon.

    Program de Lucru:
    Luni-Vineri: 8:30 – 17:00.


    Daca te potrivesti descrierii de mai sus si esti interesat sa faci parte din echipa noastra, te invitam sa ne trimiti CV-ul tau!