CONTABIL

Angajator: MR Executive Recruitment
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Retail - Comert
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.09.2024
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    - Absolvent de studii superioare economice;
    - Experiență în domeniul contabil de minimum 2 ani cuprinzând o gamă largă de aspecte ale activității financiar-contabile;
    - Cunoașterea foarte bună a pachetului MS Office, în special Excel la nivel avansat;
    - Cunoștințe la nivel mediu de limbă Engleză sau Franceză reprezinta un plus;
    - Abilități de comunicare și relaționare;
    - Integritate, păstrarea confidențialității;
    - Spirit de inițiativă și deschidere către nou;
    - Persoană organizată, capacitate de analiză, sinteză și structurare;
    - Ușurință în stabilirea relațiilor interpersonale

    Responsabilitati

    - Primirea, verificarea conformității, înregistrarea facturilor primite de la furnizori conform prevederilor legale în vigoare;
    - Înregistrarea deconturilor de cheltuieli și a facturilor de cheltuieli generale pe centre de cost prestabilite, alocarea costurilor pe centrele de cost prestabilite, contabilizarea ajustarilor de cheltuieli pe centre de cost prestabilite;
    - Analizarea și înregistrarea estimarilor de cheltuieli pentru centrele de cost prestabilite, în baza informațiilor primite de la celelalte departamente;
    - Reconcilierea și identificarea înregistrărilor din registrul de casă al centrelor de cost alocate cu cele din softul de contabilitate;
    - Întocmirea înregistrărilor extraselor bancare curente, verificarea registrului de banca, verificarea reconcilierilor bancare automate, întocmirea de situații punctuale solicitate pe disponibilități;
    - Emiterea facturilor către clienți în sistemul contabil, conform prevederilor contractuale, și comunicarea cu clienții în vederea recepționării acestora;
    - Intocmirea si verificarea periodica a preliminarilor de costuri în evidenta contabila pe centrele de cost predefinite;
    - Reconcilierea fișelor de cont din aria de responsabilitate;
    - Comunicarea cu celelalte departamente din companie pentru derularea diverselor proiecte transversale;
    - Întocmire diverse rapoarte solicitate de către manager;
    - Implicare în procesul de implementare și ameliorare a sistemelor contabile în conformitate cu cerințele legale, precum și cele ale grupului din care face parte compania;
    - Implicare în procesul anual de inventariere în vederea asigurarii riguroase a acesteia, conform prevederilor legale;
    - Participare la auditul statutar și cel de grup;
    - Arhivarea documentelor contabile din aria de responsabilitate

    Alte informatii

    - pachet salariat atractiv;
    - tichete de masa de 40 lei/zi;
    - asigurare medicala;
    - bonusuri de performanta;
    - Bookster
    - regim de lucru hybrid.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Abonament Bookster
    • Zile libere suplimentare
    • Laptop
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    11.000 - 12.500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (55)