Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
8000 - 8500 RON NET / luna
BUCURESTI,

Hybrid

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (48)

CONTABIL

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MR Executive Recruitment active.


Vezi toate job-urile CONTABIL active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Retail - Comert active pe Hipo.ro

Angajator: MR Executive Recruitment
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Retail - Comert
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.11.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    - Absolvent de studii superioare economice;
    - Experiență în domeniul contabil de minimum 2 ani cuprinzând o gamă largă de aspecte ale activității financiar-contabile;
    - Cunoașterea foarte bună a pachetului MS Office, în special Excel la nivel avansat;
    - Cunoștințe la nivel mediu de limbă Engleză sau Franceză reprezinta un plus;
    - Abilități de comunicare și relaționare;
    - Integritate, păstrarea confidențialității;
    - Spirit de inițiativă și deschidere către nou;
    - Persoană organizată, capacitate de analiză, sinteză și structurare;
    - Ușurință în stabilirea relațiilor interpersonale

    Responsabilitati

    - Primirea, verificarea conformității, înregistrarea facturilor primite de la furnizori conform prevederilor legale în vigoare;
    - Înregistrarea deconturilor de cheltuieli și a facturilor de cheltuieli generale pe centre de cost prestabilite, alocarea costurilor pe centrele de cost prestabilite, contabilizarea ajustarilor de cheltuieli pe centre de cost prestabilite;
    - Analizarea și înregistrarea estimarilor de cheltuieli pentru centrele de cost prestabilite, în baza informațiilor primite de la celelalte departamente;
    - Reconcilierea și identificarea înregistrărilor din registrul de casă al centrelor de cost alocate cu cele din softul de contabilitate;
    - Întocmirea înregistrărilor extraselor bancare curente, verificarea registrului de banca, verificarea reconcilierilor bancare automate, întocmirea de situații punctuale solicitate pe disponibilități;
    - Emiterea facturilor către clienți în sistemul contabil, conform prevederilor contractuale, și comunicarea cu clienții în vederea recepționării acestora;
    - Intocmirea si verificarea periodica a preliminarilor de costuri în evidenta contabila pe centrele de cost predefinite;
    - Reconcilierea fișelor de cont din aria de responsabilitate;
    - Comunicarea cu celelalte departamente din companie pentru derularea diverselor proiecte transversale;
    - Întocmire diverse rapoarte solicitate de către manager;
    - Implicare în procesul de implementare și ameliorare a sistemelor contabile în conformitate cu cerințele legale, precum și cele ale grupului din care face parte compania;
    - Implicare în procesul anual de inventariere în vederea asigurarii riguroase a acesteia, conform prevederilor legale;
    - Participare la auditul statutar și cel de grup;
    - Arhivarea documentelor contabile din aria de responsabilitate

    Alte informatii

    - pachet salariat atractiv;
    - tichete de masa de 40 lei/zi;
    - asigurare medicala;
    - bonusuri de performanta;
    - Bookster
    - regim de lucru hybrid.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Abonament Bookster
    • Zile libere suplimentare
    • Laptop
    • Tichete de masa