Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Contabil Aplica fara CV | |
Contabil / Economist Hybrid | |
Contabil senior – IFRS- sistem bancar BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (48) |
CONTABIL
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile MR Executive Recruitment active.Vezi toate job-urile CONTABIL active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Retail - Comert active pe Hipo.ro |
Angajator: | MR Executive Recruitment |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.11.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
Cerinte
- Absolvent de studii superioare economice;
- Experiență în domeniul contabil de minimum 2 ani cuprinzând o gamă largă de aspecte ale activității financiar-contabile;
- Cunoașterea foarte bună a pachetului MS Office, în special Excel la nivel avansat;
- Cunoștințe la nivel mediu de limbă Engleză sau Franceză reprezinta un plus;
- Abilități de comunicare și relaționare;
- Integritate, păstrarea confidențialității;
- Spirit de inițiativă și deschidere către nou;
- Persoană organizată, capacitate de analiză, sinteză și structurare;
- Ușurință în stabilirea relațiilor interpersonale
Responsabilitati
- Primirea, verificarea conformității, înregistrarea facturilor primite de la furnizori conform prevederilor legale în vigoare;
- Înregistrarea deconturilor de cheltuieli și a facturilor de cheltuieli generale pe centre de cost prestabilite, alocarea costurilor pe centrele de cost prestabilite, contabilizarea ajustarilor de cheltuieli pe centre de cost prestabilite;
- Analizarea și înregistrarea estimarilor de cheltuieli pentru centrele de cost prestabilite, în baza informațiilor primite de la celelalte departamente;
- Reconcilierea și identificarea înregistrărilor din registrul de casă al centrelor de cost alocate cu cele din softul de contabilitate;
- Întocmirea înregistrărilor extraselor bancare curente, verificarea registrului de banca, verificarea reconcilierilor bancare automate, întocmirea de situații punctuale solicitate pe disponibilități;
- Emiterea facturilor către clienți în sistemul contabil, conform prevederilor contractuale, și comunicarea cu clienții în vederea recepționării acestora;
- Intocmirea si verificarea periodica a preliminarilor de costuri în evidenta contabila pe centrele de cost predefinite;
- Reconcilierea fișelor de cont din aria de responsabilitate;
- Comunicarea cu celelalte departamente din companie pentru derularea diverselor proiecte transversale;
- Întocmire diverse rapoarte solicitate de către manager;
- Implicare în procesul de implementare și ameliorare a sistemelor contabile în conformitate cu cerințele legale, precum și cele ale grupului din care face parte compania;
- Implicare în procesul anual de inventariere în vederea asigurarii riguroase a acesteia, conform prevederilor legale;
- Participare la auditul statutar și cel de grup;
- Arhivarea documentelor contabile din aria de responsabilitate
Alte informatii
- pachet salariat atractiv;
- tichete de masa de 40 lei/zi;
- asigurare medicala;
- bonusuri de performanta;
- Bookster
- regim de lucru hybrid.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Training-uri
- Abonament Bookster
- Zile libere suplimentare
- Laptop
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la