Asistent Director General - Suport Marketing și Vânzări
Angajator: | Morgan Sol |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.09.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.
Cerinte
• Experiență anterioară într-un rol similar, preferabil în domeniul marketingului sau vânzărilor.
• Cunoștințe de bază în marketing digital, inclusiv utilizarea platformelor de social media.
• Abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului.
• Abilitati de comunicare si relationare excelente.
• Conoasterea pachetului Ms Office.
In postura de Asistent Director General va trebui sa va ocupati de:
• Culegerea informatiilor solicitate de manager in diverse situatii pe diverse domenii.
• Mentinerea unei comunicari fluide intre diverse departamente si echipe, facilitand colaborarea pentru atingerea obiectivelor comune.
• Crearea si actualizarea rapoartelor pentru directorul general cu informatii clare si concise.
Suport Marketing:
• Crearea și gestionarea conținutului pentru campaniile de marketing.
• Monitorizarea și analiza rezultatelor campaniilor de marketing online.
• Asistarea în organizarea evenimentelor și campaniilor de promovare.
Suport vânzări:
• Identificarea și colectarea de informații despre potențiali clienți din diverse surse.
• Actualizarea bazei de date cu leaduri calificate.
• Inițierea contactului cu potențialii clienți prin telefon, email sau alte canale pentru a le prezenta serviciile companiei.
• Rezolvarea eficienta a oricaror sarcini suplimentare ce pot aparea in cursul activitatii zilnice, demonstrand flexibilitate si capacitatea de a face fata activitatilor variate.
Daca va alaturati echipei Activ Property Services, veti avea de castigat:
• O colaborare de lunga durata cu un angajator cu 30 de ani de experienta pe piata de
consultanta imobiliara;
• Un birou cochet in cartierul Cotroceni, foarte aproape de metrou;
• Veti fi recompensat cu un salariu motivant, tichete de masa si beneficii in stransa
corelatie cu activitatea si implicarea aratata.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager Vânzări - Logistică și Transport Internațional (pe teren) Aplica fara CV | |
Kinetoterapeut / Asistent Medical -Vanzare Showroom Dispozitive Medicale Premium (sector 1) 4600 - 5600 RON NET / luna | |
Asistent Departament Birouri Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (251) |
Raporteaza eroarea la