Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

BUCURESTI, Ilfov,

Aplica fara CV
Hybrid

Vezi job-uri similare (71)

Contabil Senior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile Contabil Senior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.10.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Studii superioare economice, specializare contabilitate.
    Minim 3 ani experiență într-un rol similar.
    Cunoștințe avansate de legislație contabilă și fiscală.
    Abilități avansate în Microsoft Office (Word, Excel).
    Experiență cu SAP – avantaj.
    Engleză – nivel mediu.
    Abilități de organizare și analiză.

    Responsabilitati

    Pregătirea și analiza situațiilor financiare statutare individuale și consolidate.
    Analiza bilanțului de grup vs. bilanțul statutar și investigarea diferențelor.
    Gestionarea și ajustarea provizioanelor.
    Analiza soldurilor conturilor de Carte Mare conform regulilor contabile statutare și de grup.
    Pregătirea și analiza rapoartelor privind amortizarea fiscală a mijloacelor fixe și a rezervelor din reevaluare.
    Coordonarea și gestionarea relației cu centrul de activitate pe aria de Mijloace Fixe și Carte Mare.
    Oferirea de suport în analiza proiectelor de investiție și pregătirea documentației necesare.
    Asigurarea punerii în funcțiune a proiectelor de investiții la timp.
    Aprobarea casărilor, impairmentului și vânzărilor de mijloace fixe.
    Coordonarea ajustării procedurilor de lucru privind Mijloacele Fixe.

    Alte informatii

    Compania oferă un mediu de lucru dinamic, cu posibilități reale de dezvoltare profesională, și îți dă șansa de a face parte dintr-o echipă internațională cu impact semnificativ în domeniul construcțiilor. Dacă ești gata să contribui la realizări importante și să îți dezvolți cariera într-un mediu orientat spre inovație, aplică acum!

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Asigurare medicala
    • Pensie privata
    • Program de lucru flexibil
    • Tichete de masa