Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Buyer BUCURESTI, | |
Junior Buyer BUCURESTI, | |
Junior Buyer - RFQ BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (35) |
Junior Buyer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Junior Buyer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.10.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
Cerinte
-Diplomă de licență în Business, Economie, Marketing, Inginerie sau domenii conexe.
-Abilități puternice de organizare și rezolvare a problemelor.
-Gândire critică și atenție la detalii.
-Capacitate de a lucra într-un mediu orientat pe respectarea termenelor limită.
-Competențe excelente în utilizarea calculatorului (Excel, Microsoft Word, PowerPoint).
-Abilități solide de comunicare, atât scrisă, cât și verbală.
-Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat este obligatorie.
Responsabilitati
-Asigură completarea tuturor informațiilor necesare în sistemele sau instrumentele utilizate în cadrul companiei.
-Urmărește întregul ciclu de dezvoltare a produselor, monitorizând și raportând respectarea sau provocările întâmpinate în respectarea termenelor critice.
-Solicită și gestionează mostrele, documentând și furnizând feedback către părțile interesate.
-Inițiază și monitorizează procesele de fabricație a produselor.
-Rezervă și gestionează activitățile de asigurare și control al calității.
-Monitorizează producția, gestionează comenzile și colaborează strâns cu lanțul de aprovizionare pentru livrări, cu sprijinul departamentelor de Logistică, Planificare a Producției și Operațiuni.
-Trimite comenzi de achiziție (PO) către furnizori și se asigură că aceștia le confirmă.
-Aranjează transportul bunurilor și urmărește comenzile pentru a asigura livrarea la timp.
-Menține contactul zilnic cu diverse echipe de cont și le oferă suport în rezolvarea problemelor.
Beneficii
- Bonus anual
- Asigurare medicala
- Zile libere suplimentare
- Program de lucru flexibil
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la