Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Commercial Assistant (Buyer) - Soft Drinks Category BUCURESTI, | |
Category Manager for Cosmetics and Detergents Aplica fara CV | |
Category Manager (Senior Strategic Sourcing Specialist) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (42) |
Category Buyer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Category Buyer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.10.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
Cerinte
- Experiență de lucru în roluri de cumpărare/achiziții în cadrul categoriei de produse relevante;
- Engleza este obligatorie, alte limbi europene sau chineza reprezintă un avantaj;
- Cunoașterea reglementărilor privind produsele și a standardelor de conformitate;
- Abilități excelente de negociere pentru a obține cele mai bune prețuri în funcție de buget;
- Orientat către rezultate și persuasiv;
- Trebuie să aibă bune abilități de multitasking și să lucreze bine într-un mediu orientat spre termene limită;
- Gândire critică, atenție la detalii și capacitatea de a lua decizii;
- Puternice abilități organizatorice și de rezolvare a problemelor;
- Abilitatea de a lucra bine în echipă;
- Competențe MS Office (Excel, Microsoft Word, PowerPoint);
- Abilități solide de comunicare, atât în scris, cât și verbal;
- Cunoașterea principiilor de vânzări și marketing este avantajoasă, mentalitatea comercială.
Responsabilitati
- Căutarea și selectarea de produse și materiale de calitate;
- Conducerea și gestionarea dezvoltării produselor;
- Contactarea zilnică a diverselor echipe de conturi, pe baza briefurilor acestora, oferirea de oferte competitive și sprijinirea acestora în rezolvarea problemelor;
- Stabilirea de relații cu furnizorii, atât din Europa, cât și din Orientul Îndepărtat, și negocierea cu aceștia pentru cel mai bun preț, cantități și termene de livrare;
- Lucrul îndeaproape cu furnizorii și partenerii pentru a asigura conformitatea cu standardele de durabilitate și promovarea practicilor durabile în întregul lanț de aprovizionare;
- Efectuarea de analize comparative ale prețurilor;
- Implicarea în activitățile de asigurare și control al calității;
- Lucrul în colaborare cu alte departamente, cum ar fi planificatorii de producție, managementul categoriilor și achiziții, operațiuni și logistică;
- Raportarea săptămânală a situației către directorul de achiziții
Beneficii
- Bonus de performanta
- Abonament medical
- Asigurare medicala
- Program de lucru flexibil
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la