Job-uri similare care te-ar putea interesa:

BUCURESTI,

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Hybrid

Vezi job-uri similare (42)

Category Buyer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile Category Buyer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.10.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    - Experiență de lucru în roluri de cumpărare/achiziții în cadrul categoriei de produse relevante;
    - Engleza este obligatorie, alte limbi europene sau chineza reprezintă un avantaj;
    - Cunoașterea reglementărilor privind produsele și a standardelor de conformitate;
    - Abilități excelente de negociere pentru a obține cele mai bune prețuri în funcție de buget;
    - Orientat către rezultate și persuasiv;
    - Trebuie să aibă bune abilități de multitasking și să lucreze bine într-un mediu orientat spre termene limită;
    - Gândire critică, atenție la detalii și capacitatea de a lua decizii;
    - Puternice abilități organizatorice și de rezolvare a problemelor;
    - Abilitatea de a lucra bine în echipă;
    - Competențe MS Office (Excel, Microsoft Word, PowerPoint);
    - Abilități solide de comunicare, atât în scris, cât și verbal;
    - Cunoașterea principiilor de vânzări și marketing este avantajoasă, mentalitatea comercială.

    Responsabilitati

    - Căutarea și selectarea de produse și materiale de calitate;
    - Conducerea și gestionarea dezvoltării produselor;
    - Contactarea zilnică a diverselor echipe de conturi, pe baza briefurilor acestora, oferirea de oferte competitive și sprijinirea acestora în rezolvarea problemelor;
    - Stabilirea de relații cu furnizorii, atât din Europa, cât și din Orientul Îndepărtat, și negocierea cu aceștia pentru cel mai bun preț, cantități și termene de livrare;
    - Lucrul îndeaproape cu furnizorii și partenerii pentru a asigura conformitatea cu standardele de durabilitate și promovarea practicilor durabile în întregul lanț de aprovizionare;
    - Efectuarea de analize comparative ale prețurilor;
    - Implicarea în activitățile de asigurare și control al calității;
    - Lucrul în colaborare cu alte departamente, cum ar fi planificatorii de producție, managementul categoriilor și achiziții, operațiuni și logistică;
    - Raportarea săptămânală a situației către directorul de achiziții

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Abonament medical
    • Asigurare medicala
    • Program de lucru flexibil
    • Tichete de masa