Email Marketing Specialist - Bucuresti

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti persoana potrivita daca: 

    • Ai bune abilitati de comunicare (scris si verbal); 
    • Gestionezi rapid si eficient cazurile nepravazute; 
    • Esti proactiv; 
    • Ai o atentie sporita la informatii si detalii; 
    • Esti orientat catre client si ai un simt puternic al eticii profesionale; 
    • Ai experienta de lucru cu pachetul MS Office. 


    Sa-ti povestim pe scurt despre rolul de Email Marketing Specialist

    • Identifici solutiile optime de promovare pentru serviciile REGINA MARIA. 
    • Gestionezi in cel mai eficient mod campanii integrate de marketing si de vanzari, astfel incat sa utilizezi optim resursele pe care le ai la dispozitie, in vederea atingerii obiectivelor de business 
    • Integrare campanii CRM impreuna cu brand managerii si echipa de comunicare 
    • Elaborezi si implementezi un sistem automat de email pentru achizitie clienti on-line, cu tactici si programe specifice. 
    • Construiesti si gestionezi vanzarea serviciilor REGINA MARIA sub forma de abonament. 
    • Definesti si utilizezi indici de masurare pentru achizitia, activarea, conversia, angajamentul clientilor, precum si pentru frecventa interactiunii si valoarea pe intreaga durata a vietii clientilor. 
    • Generezi si directionezi conversiile prin "palnia produsului" - clientii sa aiba comportamentul dorit pentru a atinge obiectivele de business. 
    • Gestionezi ciclul complet de viata a campaniilor integrate de marketing si de vanzari - de la conceptualizare la executie 
    •  


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (57)