Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inginer ofertare – frigotehnie BUCURESTI, | |
Inginer Electric Aplica fara CV | |
Inginer ofertare – echipamente termice BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (191) |
Inginer ofertare – frigotehnie
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Inginer ofertare – frigotehnie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.09.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
- Studii tehnice si experienta pe o pozitie similara
- Atitudine pro-activa
- Atentie la detalii, punctualitate
- Comunicare foarte buna si inter-relationare la orice nivel
- Atitudine profesionista
Responsabilitati
Locatie: Bucuresti
Reprezinta firma in anumite situatii in relatia cu anumiti clienti sau furnizori , cand au loc discutii tehnice legate de oferte sau echipamente ce urmeaza a fi vandute sau cumparate de companie.
SCOPUL POSTULUI:
Titularul postului are rolul de a asigura realizarea, din punct de vedere tehnic a ofertelor, suportul pentru reprezentantii de vanzari, suportul in ce priveste achizitia echiapmentelor tehnice, intocmirea comenzilor de achizitei pentru anumite categorii de produse, realizarea cataloagelor si listelor de pret ale companiei.
ACTIVITĂŢI PRINCIPALE:
• prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
• întocmirea şi remiterea ofertelor, întocmirea documentelor fiscale, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării şi finalizării acestora;
•participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării şi finalizării acestora conform politicii comerciale a firmei
ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente):
• intocmeste documentatia tehnica.
•stabileşte şi participă la discutiile / întâlnirile cu clienţii in vederea vanzarii sau a cumpararii de produse si echipamente
•întocmeşte documentele tehnice si sau comerciale (doar uneori) necesare cum ar fi: oferta, contract, factura proforma, factura fiscal, etc.
•ofera telefonic asistenta clientilor si informatii
•atunci unde este cazul transmite problemele catre departamentele implicate
•daca este cazul realizeaza activitati specifice de logistica
•daca este cazul participa si la alte activităţi specifice departamentului, conform insarcinarilor incredintate de catre Şeful Departamentului
RESPONSABILITĂŢILE POSTULUI:
Legat de activităţile specifice, răspunde de:
• răspunde pentru buna desfăşurare a activitătilor de contactare, prezentare, promovare şi vânzare a produselor
•este responsabil de întocmirea documentelor specifice activitătii sale zilnice si de indeplinirea altor sarcini incredintate de sefii ierarhici superiori in legatura cu atributiile postului
• raspunde de respectarea temenelor de execuţie şi a cerinţelor de service pentru sarcinile primite
• răspundede atingerea obiectivelor stabilite.
• pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma
AUTORITATEA POSTULUI:
• participă la implementarea strategiei de vânzare;
• asistă Şeful Departamentului la întâlniri şi negocieri;
• urmăreşte derularea şi finalizarea contractelor.
Raporteaza eroarea la