Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inside Sales Representative with German (Hybrid) Hybrid | |
Customer Care Agent with German & English – On-site, Bucharest Aplica fara CV | |
Customer Experience Specialist with German (Internship 12 months) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (156) |
Customer Support Specialist with German & English
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad Romania active.Vezi toate job-urile Customer Support Specialist with German & English active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
◾ Cunoașterea avansată a limbii germane (scris și vorbit).
◾ Abilități bune de comunicare în limba engleză.
◾ Experiență în gestionarea apelurilor telefonice și a e-mailurilor într-un mediu profesional.
◾ Capacitatea de a rezolva rapid și eficient problemele clienților.
◾ Experiența anterioară în domeniul customer support sau în industria turismului constituie un avantaj.
Responsabilitati
◾ Gestionarea solicitărilor clienților prin intermediul apelurilor telefonice (inbound și outbound) și prin e-mail, în special în limba germană.
◾ Oferirea de suport în ceea ce privește anularea sau modificarea rezervărilor de bilete de avion.
◾ Comunicarea eficientă și empatică cu clienții pentru a asigura o experiență pozitivă.
◾ Adaptarea la nevoile fiecărui client și colaborarea cu alte departamente pentru soluționarea cererilor.
◾ Menținerea unei bune comunicări în limba engleză, atunci când este necesar.
Alte informatii
◾ Tichete de masă în valoare de 25 RON/zi.
◾ Asigurare medicală privată.
◾ Decontarea transportului.
Program de lucru: Luni-Vineri, 10:00-19:00.
Locație: Munca se desfășoară de la birou (work from office). Avem și proiecte care se desfășoară hibrid (cu 2 zile de acasă, 3 de la birou).
Beneficii
- Abonament medical
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Decontarea transportului
- Laptop
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la